Ellevill mannekeng – oppvisning i ElleVilla!

 

Ja, så ellevilt var det ………

…..at det var vanskelig å ta skarpe bilder…….

…..for modellene sto ikke i ro lenge av gangen!

 

Dette er IKKE en av modellene! (Sjøl om hun godt kunne ha vært det!)


Guro Evensen Hjemli har en nydelig, klokkeklar sopranstemme.

 

Hun sto for det musikalske innslaget –  som var starten på programmet!

Neste helg skal hun opptre i Romedal kirke:


For de som bor i nærheten, kan dette kanskje være noe? 

(Jeg jobber neste søndag, så jeg får det dessverre ikke med meg.)

 


Filtmaker Evelyn Refsahl var dagens konferansier.

 

Og så var showet i gang !

 


Den første dama som gikk oppover “Catwalken” hadde med seg en hatt full av twist……

 

Så gikk det slag i slag :



Innlevelse og “Schwung” over disse damene…….

 

…….men Karidansen fikk raskt noen små favoritter blant modellene…….

 

Kåpefine frøkner. (Litt preget av stundens alvor!)

 


“Je snuble’ bære littegræinn……”

 


“Nå lyt je hølle tunga rætt i munn, altså!”

 


“Det er moro å væra modell ….når’n bære blir vant tel det!”

 


“Je kan svinge meg rundt å je, når je får beskje’ om DET!”

 

Du skjønner vel at Karidansen ble sjarmert??

 


Til slutt var alle modellene samlet på scena!

 

Bildet har Ellinor laget. Det øvrige er ting hun selger for andre kunstnere.

 

Fikk du lyst på hatt nå???

Eller kanskje et stilig antrekk??

 

Det ble ingen handel på meg i dag…….

…….men jeg kommer nok til å besøke ElleVilla igen…….

 

(Innlegget er ikke sponset)

 

 

20 kommentarer
    1. Masse flott der 🙂 og gøy med show 🙂 visning. Skal kjøpe mer julegaver i morgen jeg, på marked 😉 prøve bli ferdig før november 🙂

    2. Se der ja 🙂 Trodde et øyeblikk at du skulle dukke opp som modell 😀 Men de var jo fine de som var der 🙂 Og jeg har ikke landet helt ennå etter den konserten jeg deltok på nå på fredag. Det var jo ca 700 publikum 🙂 Ikke dårlig

    3. Her var det mye fint. Artige antrekk og artige farger. Men det var forskjellige som sto for klærne da?
      Skjønner godt de yngste modellene sjarmerte.
      Ligger ElleVillla i Hamar? Herlig navn :).
      Nydelig søndag til deg.

    4. Mye fint i den butikken ser det ut til, herlige klær selv om de ikke er typisk min stil :)) Og de søte småjentene var jo helt til å “spise opp” :)) Artig med litt slik inspirasjon <3

    5. Så mye fint da! Jeg likte noen av de kjolene der og barna var jo herlige. Du traff så fint med dine ord! Koselig å se bildene. Tusen takk 🙂

    6. annebe: Ja, de stjal showet! Jeg liker nok den stilen, men jeg ser at det ikke er typisk Annebe! Ellers synes jeg jo at du har en ganske variert klesstil! 😀

    7. BforB: ElleVilla ligger i Åsvang i Stange kommune. Det er vel mellom 15 og 20 km fra Hamar sentrum. Klærne kom nok fra ulike steder, men hattene og sjalene var produsert på ElleVIlla. Jeg synes hun sa noe om lignet på “Dalia” om kjolene, men er ikke sikker. 🙂

    8. dedicat: Så flott at dere samlet så mange! Nei, jeg var nok ikke aktuell som modell i denne sammenhengen. Jeg får nøye meg med å være “selfie – modell” foran “spelen”! 😉

    9. Så mye fint, men den fineste kjolen var på henne som ikke var modell….:)
      Og de småjentene. Virkelig bedårende! Og så stolte de ser ut.
      jeg synes hodeplagg og hatter er fine på andre, men ikke på meg. Jeg blir så varm i knotten også, og der er jeg varm nok fra før….:)

    10. maiken: Mener du musikanten? Hun hadde en vever skikkelse , så det meste hadde nok vært fint til henne! Jeg har ikke brukt hatt så ofte, nettopp fordi jeg også blir varm i knotten! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg