Karidansen har funnet sin Prins!!

 

Her er’n!!:

 

Joda……..

Litt rund over magen……..

…….noe utstående øyne…….

…… og antagelig ganske kvekkende røst…….

 

Men frisk i fargene…….

…….jovial og godmodig!!

 

Dessuten er det jo tydelig at det er ekte PRINS……

……ettersom han har gullkrone på!

Jeg har ikke turt å kysse ham…….

…….for hvem vet hva som vil skje DA????

 

I går skrev jeg at jeg skulle på mannekeng-oppvisning i morgen.

I dag har jeg tjuvstartet litt.

“Elle-villa” ligger nemlig bare 7-8 km herfra.

Derfor tok jeg meg en liten tur utpå ettermiddagen, for å se hvor det var –  og titte litt!

 

Det er en herlig plass med både verksted og utsalg! 

Evelyn Refsahl er filtmaker og selger egne produkter.

I tillegg selger hun produkter som er laget av andre kunstnere.

 

Her troner Froskeprinsen på øverste hylle FØR han ble min :


Morsomme keramikkfigurer!

 

Jammen ble det en lysestake også – i tillegg til Prinsen!


Fram med høstfargene……. før det blir tid for advent – farger!

 

Jeg har tatt flere bilder i dag – blant annet av noen av filtarbeidene til Evelyn.

Jeg har planer om å legge ut noen av dem + bilder fra mannekengoppvisninga i løpet av helga!

 

(Innlegget er ikke sponset)

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg