Det er menneskelig……

 

……..å feile……

……..å bli frustrert og sint når en føler at livet er urettferdig…..

……..å prøve å legge skylda over på andre når noe går “galt”…….

……..å utpeke syndebukker……..

……..å handle overilt/trekke for raske slutninger……..

……..å slurve……

………å rote……

………å gå i forsvar……

………å være etterpåklok (særlig på ANDRES vegne)……

………å bli sjalu og misunnelig……..

 

JEG er BARE et menneske…….

Jeg har gjort ALLE de tingene jeg har listet opp opp her……

…….og mer til!

 

Vi er BARE mennesker…….

…….alle sammen……

 

 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Ja vi gjør alle feil! og man lærer av sine feil! Så det er enda godt man kan innrømme sine feil, for vi gjør alle feil innimellom! vi er bare mennesker som du sier! HA en god dag!

    2. Vi kan vel alle skrive under på den lista… Ingen er feilfrie, og ingen er bedre enn sin sidemann. Feillista mi er lang, og jeg er så klar over den… Å da er det rom for forbedring :o))

    3. men mennesker som har mot til å innrømme dette, de også har sjansen til å bli bedre mennesker. helt liv er skolen, vi lærer av våre feil. Du er smart og hyggelig personen , jeg tro at du skal finne noen løsning for alle 🙂

    4. Vera Lynn: Ja, det er nettopp det. Når vi er bevisste i forhold til det, kan vi ta tak i det og bli en bedre utgave av oss sjøl. (Og så snubler vi litt innimellom!) 🙂

    5. milan: Jeg vil takke for en hyggelig kommentar. Det er jo noe med å kunne det i teorien….Når det kommer til praksis sliter vi gjerne mer. Det gjelder også for mitt vedkommende! Du virker som en reflektert, ung mann! 🙂

    6. først, takk for komplimentet 🙂
      ingen er perfekt, men alle kan prøve å bli bedre.
      jeg har blitt på mange steder i verden,har snakket med mange mennesker og alle har nevnt en samme tingen, “Jeg ønsker å være lykkelig”
      hvis vi jobbe med seg selv til å bli bedre enn vi er nå, til slutt vi skal føle oss bedre
      Jeg nå, har en mål og dette er lære et språk (norsk 🙂 ) Det er vanskelig å beskrive det til meg, men jeg føler nytelse. Jo mer du vet jeg, jeg har mer spørsmål, og mer spørsmål jeg har, hjernen min skal jobbe mer
      hver ny prestasjonen bringer en ny glede, som er prestasjonen vanskeligere og tilfredshet skal bli større

    7. milan: Det sies at lykken kommer innenfra. I alle fall er det vanskelig å føle på lykke hvis lykken hele tida avhenger av ytre omstendigheter og andre menneskers adferd. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg