“Trumpkin”….= morsomt??

 

 

Jeg har sett video av talen som Michelle Obama nylig holdt i New Hampshire.

Den var fantastisk!

 
Hun omtalte
(og tok avstand fra) adferden og uttalelsene til Mr. Trump……..

……..UTEN å være ufin eller usaklig………

……..sjøl om det var liten tvil om hva hun mente!!!

Førr ei dame!!!

 

Bilder som dette ser vi en del av om dagen :

“Trumpkin”

 

Jo, det er godt laget!

 

Det er ingen tvil om hvem det skal forestille……..

…..men ER det egentlig så morsomt???

 

Man “beseirer” vel ingen ved å gjøre narr av dem…….

…….eller lage “karikatur – kunst” av dem…….??

 

Man gjør heller som Michelle Obama :

Hun holdt en følelsesladet tale – SAMTIDIG som hun altså var saklig og tydelig.

 

Hun nevnte verken “hentesveisen” eller fjollefaktene…….. 

 

For om man velger “Gjøre narr av – varianten” ……..

…….. så legger man seg vel på samme nivå som den man tar avstand i fra??

 

 

 

13 kommentarer
    1. frodith: Ja, jeg skal innrømme at jeg kjente det drog litt i munnviken, for det er godt laget…..men verden er litt sånn at vi synes vi har lov til å gjøre narr av “Fienden”.

    2. Ja jeg er helt enig!! ufint å rakke ned på folk..uansett…men det gresskaret VAR jo morsomt da..:-)

    3. amerikanske presidentvalgeret are bare en forestiling for befolkninger og ingenting mer synes jeg. uansett hvem skal vinne, politikk skal fortsett å bli kontrollering fra samme sted, samme mennesker som før. men gresskar ser veldig interessant ut, jeg må innrømme. definitivt har likheter :)))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det var godt laget! Samtidig holder jeg fast ved det jeg skriver i innlegget. Det bør ikke være mer “legalt” å gjøre narr av “skurkene” enn av andre. “Er du på “riktig” side kan du gjøre som det passer deg – og høste applaus attpå til.!”

    5. Den mannen skremmer meg. Hans personlighet, hans dårlige valg, dårlige manerer og menneskesyn. Valgkamper hvor dte gjelder å sverte hverandre….ikke min ting,

    6. Siv Svanem: Jeg deler så absolutt ditt syn vedrørende denne mannens holdninger og oppførsel. Jeg synes like fullt ikke noe om “Gresskar – humoren”. Jeg har mye mer sansen for måten Michelle Obama takler det på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg