Det som VIRKELI’ betyr no……!

 

Je kan itte skryte på meg at je har TRÆNT mye i sammar…….

…..hell i høst……

 

Je har itte fløgi Halvmaraton…..

Je har itte sykle Birken……

Je har itte vøri på Topptur……

 

…….men je har da gått no’n turer på flata –  her i nærmiljø’……..

 

I hælja vart je forkjøle’…….

Så da har i all’fall magamuskla fått kjørt seg……..

……hør gong je har fått no’n skikk’lie nyse –  og  hostekuler!

 

Og DA har je jammen fått merkje å slags øvelser som VIRKELI’ betyr no’ :

 

Så nå sitt je her å’ konsentrerer meg……….

 

 

…….og KNIP’ att alt je kan!!!

 

 

 

16 kommentarer
    1. Hihihi..skjønner hva du mener..og ja..det må trenes det også.. God bedring med forkjølelsen! 🙂

    2. He-he, ja det er rart hvor mange rare muskler VI trener… Jeg har også mye trening og store skrive-muskler f eks… Og en del lattermuskerl 😀

    3. vi trener masse i hverdagen uten å tenke over det ,all bevegelse er trening både ute og inne i hjemmet ) hoste er godt for magemusklane men jeg håper det gir seg og ønsker deg god bedring

    4. Haha, nå fikk du meg til å gjøre knipeøvelser. Satser på at det aldri er for seint. Flott å gå turer i nærmiljøet, – bedre med ofte tur enn sånne skippertak. Jeg har gått mye på stolpejakt iår, – finnes mye av det på vestsiden av Mjøsa, men tror det er sånt på Hamar også. De står ute hele sommeren og fram til 1. november og er fin trim.

    5. Hanne Beate: Ja, det er stolpejakt her også. Tror aldri det er for sent å gjøre knipeøvelser, men best å starte før det er blitt for ille! 🙂

    6. Ha, ha, ha, kjenner at jeg får trimmet litt magemuskler når jeg ler også….Ja, her må trenes muskler , både her og der….:) Har vinteren på oss til det vel….?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg