Kjærlighetsjakt og speed – dating……..

 

Så er Kjærlighetsjakta i gang igjen…….

Dette programmet var jo NOE av grunnen til at Karidansen var så oppsatt på å få stell på pc’en som ble oversvømt av kaffe……

Hun er jo litt av en Bonderomantikk – fan!

 

Det er ingen spøk å skulle speed-date på tv!

Jeg synes både bønder og friere er tøffe som virkelig våger……

 

Noen friere imponerte meg mer enn andre……

 

Nei, det var ikke de som lo høyest…….

……eller nikket ivrigst….

…..eller (tilsynelatende) anstrengte seg noe voldsomt for å virke mest mulig kule og sjarmerende……

 

Ja, for det virket unektelig som om noen spilte en innøvd rolle………

……..og hadde tenkt ut hvordan de skulle “være” for å gjøre best mulig inntrykk……..

……..både på bøndene og på skjermen!

 

Så var det noen……..

………som virket som de rett og slett bare…….

……..var seg sjøl……..

……..til tross for at de hadde både Bonden og kamerateamet rett foran seg!

 

Sånn som denne jenta…….


Blid, naturlig, og lite stæsjet og sminket………….

 

I tillegg hadde hun et rolig og behagelig vesen!

 

Dessuten lot hun bonden (I dette tilfellet Audun fra Valdres) snakke –  uten at hun avbrøt ham.

Det virket også som om hun faktisk LYTTET til det han sa……..

…….i stedet for å sitte og tenke ut det neste “Smarte & Kule” HUN skulle si……….

 

Om Karidansen hadde fått sjansen til å leke Kirsten Giftekniv her, så hadde hun anbefalt Bonde Audun å ta med denne jenta videre!!

 

Den som ser tøffest ut på utsiden, kan godt være den som er reddest inni seg!

For den som VIRKELIG er trygg på seg sjøl…….

……..trenger ikke å “skape seg” så veldig for å få oppmerksomhet!

 

Fjolleriet, fjaset og “Rollespillet”………

 

……er det like greit å legge vekk!

 

Det holder ikke i lengden ……… uansett!

 

 

 

17 kommentarer
    1. god morgen ) du har så rett ) og hverdagen kommer også til disse når dei kommer ut av boblen dei befinner seg i gjennom programmene ) jeg liker disse programma jeg også =)

    2. Er sååå enig med deg! Herlighet så mye rar oppførsel..hihih.. ja som du sier, så spilte nok mange et rollespill! Ble helt flau jeg..på dems vegne..Det er jo som du sier, er man trygg, så trenger man ikke stasje seg opp, og spille et spill! Jeg må også følge med på dette..morro det!

    3. Det naturlige og ekte holder nok lengst. Har brukt noe av formiddagen til å se på videoer av å sminke folk…..veit ikke hva jeg skal si jeg…..av meg sjøl, som har brukt tid på dette.
      Ellers greier jeg ikke følge serier…tenkte jeg skulle, men så går tiden fra meg….ja, ja. Det blir vel det som skal bli.
      Ha en nydelig ettermiddag.

    4. Jeg ser ikke på bonderomantikk , men forstår at du er engasjert…
      Det er jo mye psykologi også dette her , se og analysere de som er med. Kanskje du får rett…Og ja, jeg synes de er svært modige som tør være med på dette.
      Utenom så ser jeg litt reality tv

    5. maiken: Jeg ser kun på Bonderomantikk av realityserier. Jeg har bare tv2 og Nrk via pc’en, så alt som går på andre kanaler går jeg glipp av! 🙂

    6. BforB: Takk! Det er vel ikke noe galt i å se på videoer av sminking…så lenge det ikke er hovedbeskjftigelsen i tilværelsen! I og med at jeg har Tv2 Sumo, kan jeg se programmene når det passer meg. Jeg jobber jo ofte på kveldstid, og da får jeg jo ikke sett programmene som går,

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Det ligger nok mye usikkerhet og sjenanse bak….men det blir litt tåpelig – og lett gjennomskuelig.. Men moro er det lell! 😉

    8. Nei, det holder ikke i det hele tatt! Man bør være seg selv rett igjennom. Jeg fikk ikke med meg episoden denne uken. Man rekker ikke alt man vil her. Ha en vakker dag og nyt den gryende høst!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg