Et uventet møte!

 

Fredag kveld fikk jeg ei melding……..

Det var ei som lurte på om jeg bodde i nærheten av Elverum?

Jeg har jo vokst opp ei mil fra Elverum.

Etter 29 år i Veldrebygda i Ringsaker, flyttet jeg i vår et par mil nærmere barndomshjemmet.

 

Den som lurte, var på ferie og hadde “Bosatt seg” på Elverum Camping et par dager.

Karidansen hadde veldig lyst til å treffe denne personen!

 

Lørdag formiddag satte hun derfor kursen mot Elverum!

Og hvem var det hun møtte….?

 


Hvem er det som eier disse bena, mon tro?

 

Klarer du å gjette??

 

 

 

Her kommer fasiten :

 


Fruensvilje!!

 

Det er rart med disse bloggvennene!

Da vi møttes, var det akkurat som om vi var “Gamle Kjente”!

 

Jeg har møtt to bloggvenner før, og jeg fikk akkurat den samme opplevelsen da :

De VAR akkurat sånn som jeg hadde forestilt meg!

 

Fruensvilje er en lun og behagelig dame.

Samtidig rett fram og direkte – og lett å snakke med!

 

Jeg fikk også hilse på mannen til Fruen.

Han ordnet kaffe og “Biteti” til damene……..

…….som satt i hver sin campingstol og koste seg!

Han fikk også i oppdrag å fotografere bloggvenninnene!

 


Her myser damene mot sola og fotografen!

(I bakgrunnen skimtes bobilen som Fruensvilje og mannen farter rundt omkring i landet med!)

 

Karidansen lurte på om Bobildokka “Bodil” var med?

Da sa Fruen at det hadde vært meningen, men så var jammen Bodil blitt gjenglemt i heimen!

 

Jeg håper vi treffes igjen!

Karidansen har i alle fall lyst til det!

 

21 kommentarer

Siste innlegg