Visdomsord av Karidansen (Inspirert av Frodith).

 

Frodith har skrevet noen sjølkomponerte visdomsord

på bloggen sin……….

….og når man leser dem, kan jo noen og enhver bli inspirert!

 

Her om dagen skulle jeg skrive et kort til et brudepar :

Det er ikke lett å lese teksten her.

Derfor skriver jeg den i innlegget også.

 

Et godt samspill

        kjennetegnes ved……

….at partene gir hverandre

……stort spillerom……

 

Karidansen

 

Jeg tror ikke at jeg akkurat har funnet opp “KRUTTET” her nå.

Det er sikkert noen som har skrevet noe tilsvarende før, men ordlyden er i alle fall min……

Det er moro å komponere litt sjøl, både når det gjelder tekst og dekor!

Jeg har tegnet “Blomstersola” mi…..

……og rammet inn teksten med ei perlesnor jeg har kjøpt på Nille……

Håper limet holder!!

 

Vanligvis er jeg ikke så glad i “Bling – bling”,

men i noen sammenhenger synes jeg det er lekkert!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg