Ei nydelig bok om yoga og livsstil……………..

 

Nylig fikk jeg denne flotte boka i innflytningsgave av ei venninne……..

Nå er det sommerferie fra Yogakurs, så da er det flott å ha ei sånn bok som man kan ha til hjelp og inspirasjon når man skal trene på egenhånd!

Jeg trenger det veldig, for skrotten er stiv og støl og full av spenninger etter den store omveltningprosessen som har vært………

…..sjøl om jeg har fått det utrolig godt her!

 

Boka er ikke bare ei instruksjonsbok……

Den inneholder mer enn som så :

 


Oppskrifter på sunne smoothies……..

 


Om å våge å realisere drømmer og prøve noe nytt…….

 


….og sjølsagt også bilder og beskrivelser av øvelsene!

 

En nydelig, bok, skrevet av ei klok dame…….

.…….som heter Maya Fiennes.

Illustrasjonene er også veldig forseggjorte!

Det er lenge siden jeg koste meg slik med ei bok!

 

(Nei, innlegget er ikke sponset – jeg hadde bare lyst til å dele!!)

 

 

 

12 kommentarer
    1. Så flott gave! og ja, når du kan litt fra før, så er det jo greit å følge instruksjoner i boka.. For meg som aldri har gjort yoga, blir det vel litt vanskelig.. Ha en god dag!

    2. Det var en fin gave..fint å få litt inspirasjon :)) Jeg prøver stadig litt Yoga eller meditasjon her hjemme…men jeg blir urolig etter et halvt minutt…må øve meg på det der .. Ha en fin Sankthanskveld, vi feirer med brødskiver og te…som vanlig..hehe…

    3. annebe: Takk – og det samme. Jeg har også lett for å bli urolig, og jeg trenger å øve meg på å holde ut litt lenger før rastløsheta tar over….Der tror jeg vi er inne ved mye av kjernen i det å utvikle kronisk utmattelse. Vi sliter med å slappe ordentlig av og ligger litt “foran oss sjøl” mye av tida. Da blir jo kropp og sjel slitne…………

    4. Så fint med en sånn bok 🙂 Og litt inspirasjon er godt å få, også i sommerferien 🙂 Jeg gleder meg til ferie, men det blir ikke før neste uke. Skal bare på en liten helgetur nå 🙂 Kos deg i kveld, godt å høre du koser deg i nyleiligheten 🙂

    5. frodith: Takk for det! Hadde tenkt å eire St. Hans på Domkirkeodden, men det var umulig å få parkert i nærheten av der arrangementet skulle være, så da dro jeg hjem! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg