På plass!

 

Det har vært noen hektiske dager med flyttesjau –  og litt jobb i tillegg.

Internett fikk jeg først i dag.

Jeg har kjøpt meg bærbar pc!

Junior 1 og 2 var innom i kveld, og hjalp a’ mor med å få maskineriet i gang!

 

På grunn av “nettmangelen”, har jeg kun vært på bloggen via mobilen de siste dagene.

Jeg har lest noen innlegg i ny og ne, men det har blitt dårlig med kommentarer!

Det er så vanvittig “trælete” å skrive på den vesle mobilskjermen…….

……synes Karidansen!

 

Fortsatt gjenstår det å hente litt fra diverse skap og skuffer i “Gamlehuset”, og husvasken er jeg heller ikke ferdig med…..

…..men jeg er PÅ PLASS i det nye!!

 


Greit å ha noen grepa “Handy – venninner” til å hjelpe seg når “pønten” skal på plass!!

 


Jeg elsker vinduskarmene her…..

 

30 cm. dype………med plass til masse stæsj!!!

 

 


Leiligheten er i et hus som er bygd på 1600 – tallet. Døråpningen inn til stua er bare ca 1,90 meter høy.

 

Det betyr………

……..at hvis Karidansen bestemmer seg for å slutte med å være mannfolkhater……..

……..så kan hun ikke ha besøk av menn som er over 1,88 høye!!

Hvis hun derimot FORTSETTER med å være mannfolkhater, så kan de godt være 1,90 + !

“BANG –   AUUUUUUU!!!”

(Skjønte døkk DENNA ,hell??)

 

Utenfor inngangspartiet ser jeg DETTE :

 


Jeg kan bare nyte…..for jeg har ikke noe ansvar for å holde det  orden!

 

Jeg er takknemlig for at jeg har funnet en slik “mellomstasjon”!

Nå kan jeg ta meg tid til å lande, og finne ut av hvor veien skal gå videre……

……men først skal jeg bare komme i orden………

……og avslutte det som har vært……..

 

 

 

 

 

26 kommentarer
    1. Ser trivelig ut, og koselig å få en titt ..og smart med den døra..hehe… Håper du vil trives 🙂 Skjønner godt du ikke orker skrive på mobilen, jeg er aldri på bloggen med mobil…
      Alle gode ønsker for en “ny start ” :)))

    2. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Jeg overdro en landbrukseiendom til eldste sønn nå ved nyttår. Nå har jeg flyttet til en leid leilighet. Her blir jeg en stund, til jeg ser hvor jeg evt kan tenke meg å kjøpe noe. Tror det blir veldig bra å være her! 🙂

    3. Hahahahahhahahahahaahhahahahahahhaahah ja nå flira jeg godt 😀 !!!!!!!!!!!!!!!
      Den skjønte jeg 😀
      Og jeg likte så godt den skjenken og bildet <3 Der venninna styrer på 🙂 Nydelig!!!
      Gratulerer med å være PÅ PLASS!!! Godt det 🙂 Så er det enda litt job sm står igjen.... men godt å være på plass 🙂 Gratulerer!!!

    4. Det så ut som du har fått det skikkelig fint. Både inne og utsikta og ikke minst vinduskarmene :).
      Apropos mannfolka…..du får sende de over 190 nordover landet før de slår seg :D.
      Gratulerer med starten på ditt nye liv :D. Klem.

    5. Åå, de vinduskarmene skulle jeg gjerne hatt…Det så nå flott ut resten også, og håper det blir et godt hjem for deg en stund. For flyttesjau er fæle greier, synes du ikke?

    6. Så koselig det ser ut kari dansen:) Håper du får det trivelig og at du får god tid til å tenke på hvor veien videre går:) Utsikten er jo som plukket ut av en roman:) Herlig. Ønsker deg en strålende tid:) Klem birdbay:)

    7. å så vakkert det er da,litt missunnelig på den utsikten hi hi,og det ser akkurat like fint ut inne,gratulerer med ny bosted ,tenker du vil stortrives der

    8. Det ser jo sååå vakkert ut der! Så deilig at du her kommet på plass! Da står bare det kjedligste igjen..å vaske seg ut av et sted man ikke skal være mer.. Kjedelig..Håper du kommer til å trives, og ha en strålende god dag!

    9. maiken: Jo, det er mye jobb, men jeg har jo tatt det litt over langen og øyner slutten på det nå. Om ei ukes tid håper jeg at jeg er ferdig med det meste av både rydding og vasking! 🙂

    10. frodith: Nei, jeg kan nok ikke det, for om noen år skal det brukes som kårbolig av eierens foreldre. Men jeg kan i alle fall bli her i to-tre år hvis jeg vil! 🙂

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Ja, men det verste er gjort! Det er kjedelig å farte tilbake for å vaske, men i løpet av ei ukes tid tenker jeg det grøvste er unnagjort! Har ei venninne som er med på vaskinga, og da er det ikke så kjedelig! 🙂

    12. Så dette er ikke stedet for de høye, mørke, haha…
      Ser spennende ut. Lykke til med din nye tilværelse…Etter bilder og beskrivelse kunne sikkert mange tenke seg et slikt sted å bo…

    13. Men så gjennom koselig det så ut. De vinduskarmene og den utsikten er jo gull alene. Håper du får fart på datasystemet da. Nei, å skrive på mobilen er ikke lett for meg heller. Men det går jo innimellom. Ha en vakker dag og nyt ditt nye hjem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg