Deva Premal

 

Da jeg var på yogatrening for et par uker siden, spilte yogalæreren musikk som “Gikk rett hjem” hos meg….

Jeg spurte hva artisten het……….

…..og svaret var : Deva Premal.

Deva Premal (Bilde fra nettet)
 

Jeg hadde aldri hørt om denne dama før, men musikken var utrolig behagelig høre på.

“Gayatri Mantra” het sangen som ble spilt mens vi lå og slappet av mot slutten av timen.

Noen vil kanskje kalle dette monotont/ensformig, men det er helt nydelig når man har behov for å roe seg ned og slappe av………

……..eller………

……. man føler trang til å bevege seg til rolig, rytmisk musikk……

 

Jeg har “Spotify”, så jeg fant henne der.

Det finnes opptak av henne på YouTube også!

 

Det er nesten rart at jeg har unngått å høre om henne tidligere, for det er tydelig at hun er ganske så kjent…….

 

4 kommentarer
    1. Ja sånn er det noen ganger..man trenger noe som roer ned! og så flott du fant en som du likte.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg