Med vrangsida ut…….

 

Det var liksom ikke helt dagen i går…….

….verken for meg eller venninna mi……

Det gikk skeis hele tida……….

…….da vi skulle henge opp gardinstenger i leiligheta……

Vi mistet ting i gulvet…..

Vi slet med å få skruene på plass……..

…..og i det hele tatt!!!

 

Rett før jeg skulle legge meg, fikk jeg forklaringa :

Jeg hadde gått med VRANGSIDA UT………

…….. hele dagen!

 

Sjekk HER a’……..

 

Tenk å gå med buksa vrang HELE dagen UTEN å legge merke til det…….

….før en skal legge seg!!!

 

Tenk at VENNINNA mi heller ikke så det!

 

Hun som

……pleier å passe på at jeg ikke kliner leppestiften UTTAFOR……

Hun som…….

…..diskret gjør meg oppmerksom på at jeg har ei remse med dorull hengende ned fra bukselinningen……….

Hun som……..

………..ber meg passe meg for humper, trappetrinn og dørstokker……..

HUN så det heller ikke!

Det sier ikke lite……….

……..om hvor oppmerksom HUN var i går!!

 

Jeg har opplevd at strømpebuksa fra i går har ligget inne i buksebenet i flere timer –  uten at jeg har merket det…..

…….før den har falt ned og blitt hengende etter meg!

 

Jeg har gått på jobb med genseren vrang…….

……eller bak fram…….

……men jeg har ALDRI gått med buksa på vranga en hel dag før!

 

Det er en tid for alt…….

 

 

 

25 kommentarer

Siste innlegg