Det er disse forferdelige BRÅSTOPPENE………!

 

Det var “Stutum”, alias komikeren Bjørn Sand, som sa dette da han ble konfrontert med råkjøringa si :

 – Det er ikke farten som dreper….

….det er disse forferdelige bråstoppene!”

 

Karidansen rydder i skap og skuffer…….

Hun sorterer hardt…..

Noe skal på gjenvinninga……

…..og noe skal til bruktbutikken…….

 

Hun har sortert ut en del potteskjulere som skal til sistnevnte plass……

Hun slår ned baksetet og fyller opp bagasjerommet med “Hærta tå hørt”…………..

Så feier hun nedover gutua…….

 

I det hun skal til å svinge ut på hovedveien……

……ser hun at det kommer en bil til venstre…..

Hun må bremse opp…..

Nei, ikke VELDIG hardt……..

…..men hardt nok ………

 

Til at DETTE blir resultatet……..

Da blir det MER på gjenvinninga og MINDRE til bruktbutikken…….

 

Karidansen kan ikke annet enn å le av seg sjøl………

…….for LITT komisk er det jo………

…….så lenge det bare er noen potteskjulere som blir skadelidende…….!

 

 

14 kommentarer
    1. ..hehe…ikke bra å bråstoppe nei…men godt det gikk bra med deg :))) Dumt.med potteskjulerne som ble ødelagt også…men ting er ting….
      Fin dag videre til deg <3

    2. Jaja,, jeg holder faktisk på med en gedigen ryddesjau sjøl for tiden. Har en diiiiger container utenfor huset. Men har en del ting jeg prøver å få solgt.. om ikke.. Nå kaster jeg for hård hånd… så det så 😛

    3. dedicat: Greit å kvitte seg med det som bare blir liggende i skap og boder. Her er det innkjøp – stopp! Ser hvor mye jeg har anskaffet i årenes løp som jeg slett ikke har trengt! Neste gang jeg flytter blir det MYE enklere, det har jeg lovet meg sjøl!! 😉 Blir nok ikke solgt så mye her….synes det er greit å slippe jobben med det nå, og så kan andre kanskje tjene noen kroner på det! 🙂

    4. vet ikke hva herta tå hørt er, men det er sikkert noe fint…:) feier gutua? feier du gaten før du kjører..? Den lyseblå potten synes jeg du skulle hatt med deg, for den var fin. Ellers var jo tanken god da…Måtte le litt også av “backpakkingen din…

    5. maiken: Halvparten av hvert. (Søppel og det som skulle til bruktbutikken!) “Feie nedover” betyr å dra av garde i en viss fart! 😉 Jeg sorterer HARDT: Skal ikke ha mange potteplanter heretter! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg