“Søvnløs i Seattle”…. på en hybel i Trondheim……

 

Nei, jeg har ikke flyttet på hybel i Trondheim……

……men som jeg skrev i forrige innlegg, var jeg nylig på besøk hos en rekonvalesent…..

…..som har vært hybelboer i Bartebyen i noen år……

Den siste dagen jeg var i Trondheim, hadde dattera kviknet såpass til at vi kunne ha “Hyggekveld på Hybelen”!

 

Mor måtte sjølsagt knipse litt………

……med tanke på fremtidige blogginnlegg!

 


Dette “møbelet” falt jeg for. Hybelverten er “Handy”, så han har komponert dette……

…..mens Ellen står for “Stæsjet”……

 

Jeg ble imponert over hvor godt hun har klart å utnytte plassen på de få kvadratmeterne.

I speilet ser du (foruten fotografen) vaffeljernet og blenderen på toppen av bokreolen……!

 

 


Ellen har skåret opp søtpoteter……….I forgrunnen skimtes urna med stemorsblomster som blomsterbudet kom med.

Det var en oppmuntringsgave fra brødre og svigerinne!

 

Karidansen steker lår – fileter av kylling!

Og snart var det klart for dette :


Den Super-romantiske filmen : “Søvnløs i Seattle”………

……..og deilig kyllingsalat med ovnsstekte søtpoteter som tilbehør!

Jammen ble det et glass hvitvin på oss hver også!

 

Med andre ord : En Skikkelig Helaften!!

 

22 kommentarer

Siste innlegg