Det er ikke ALT man trenger å ta vare på…..kanskje……..?

 

Vi rydder og vi rydder…….

Vi sorterer og vurderer…….

Når man har bodd på ett sted i 27 år, så må man gjøre seg litt hard når man skal gjøre en……..

…..utvelgelse……

Dattera mi rydder rommet sitt før hun drar tilbake til studiene……..

…….for det er ikke sikkert at mor bor her så mange månedene til, sjøl om ting ikke er avklart ennå!

 

Det dukker opp mye “Fra Glemselen” når man holder på med rydding og sortering……

For eksempel :


Tøfler med “Snurrebass og Bjeller”………

 

Disse fikk dattera i bursdagspresang av noen venninner da hun var i tenårene…….

Den gangen førte nok gaven med seg mye fjortis – fnis og fjas…….

I dag hadde mor og datter moroa si under fotoseansen………

Ellen var tøffelmodell, og Karidansen knipset i vei!

Ja, for tøflene måtte jo foreviges før de gikk en usikker fremtid i møte……

 

Kanskje kommer det noen til Bruktbutikken………

…..som er på leting etter noe “festlig” de kan ha på seg i et “Bad Taste” – party??

Da må jo disse tøflene være midt i blinken!!!

 

 

23 kommentarer
    1. he he,ja dette var tøfler til bruk i spesielle selskapligheter )missunner deg nesten litt ,å få rydde skikkelig gjennom alle dine eiendeler ) skulle eg også gjort ,og vraket med harde handa )

    2. …hehe…veldig fine..leit å kvitte seg med dem tenker jeg…;) Her er det myyyyye som må kastes om vi skal flytte…
      Smart å ta bilder av ting før en leverer det fra seg…

    3. annebe: De fleste som er vel etablerte har vel ganske mye i skuffer og skap. Det er mye lettere å holde orden når man får kvittet seg med en del! 🙂

    4. Hheheehe for noen herlige tøfler hehehe skikkelig morsomme du. Har ikke sett sånne tøfler før og de hadde nok gjort seg i f.eks. et badtaste party ha 😀
      Det er mye man finner som man har glemt, når man rydder 🙂
      Ønsker deg lykke til i denne prosessen, karidansen. Spennende dager og mnd fremover 🙂

    5. Alltid en fornøyelse å lese innleggene dine. Alltid hverdagsemner vi kan kjenne oss igjen i, og emner med et poeng, også i dag, og fjortisfjastøflene bør kunne live opp i flere ungdomsselskap etter hvert….

    6. Leeer,, herlig,, nå har ikke jeg tøfler,, så kanskje.. Nei, du allmektige – det blir for mye på en gang 😛 Lykke til med sortering og forberedelser 🙂

    7. Det var tøflene sine det! Mye rart man finner når man rydder og slett ikke alt behøver å bli med på flyttelasset. Men dere fikk dere sikkert en god latter! Ha en fin dag!

    8. å ja når en rydder da dukker det ene og det andre opp og det kan forsinke hele prosessen dersom det dukker opp minner en koser seg litt med og lurer på skal skal ikke kastes eller gis bort, helst ikke tas vare på …..

    9. Meget spesielle tøfler ja..hihih.. men morsomt for ungdommen da..Godt å få ryddet opp litt!

    10. tepausen.blogg.no: Prøver å gjøre meg hard, for jeg kommer garantert til å bo i et mye mindre hus enn det jeg har nå! Heldigvis er jeg ikke blant de mest ihuga Samlerne! 😉

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Lert av sånt sjøl jeg, men jeg ville ikke ha gått med sånne tøfler annet enn på karneval eller “Bad Taste”. 😉

    12. dedicat: Ja, da hadde tøflene passet dere begge. Du går ikke akkurat på en stor fot da. Jeg bruker også 39, men det er jo ganske vanlig for ei dame! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg