Påskemesse!

 

Rydding og sortering i skap og gjemmer pågår……

Det er en omfattende prosess, og det tar sin tid!

I dag har Karidansen vært på påskemesse og stilt ut Ting&Tang for salg!

Utstillinga foregikk på en plass som heter Kjonerudtunet i Ottestad. 

Huset vi stilte ut i er svært gammelt.

Faktisk så gammelt at det er “fredet”…….

……. og riksantikvaren må inn i bildet hvis det skal gjøres vedlikehold.

 


Bordet mitt…..

Nei, jeg solgte ikke så mye…….

…..men det hadde jeg ikke forventet heller!

Jeg hadde igjen for turen og vel så det! 

Det var ei venninne som tipset meg om messa, og hun og jeg hadde en trivelig dag sammen med de andre utstillerne!

Venninna og jeg deltok i en konkurranse også!

Det var en sånn : “Gjett hvor mange sjokolade-egg det er i dette glasset”!

Gjett hvem som kom nærmest og vant de to premiene, da!

Venninna mi og jeg, vel!!

Venninna mi:“Jeg telte og beregnet ved hjelp av intelligensen min, jeg altså!”  (Sjølsagt med et flir!)

Karidansen :“Je har itte så mye int’ligens å skryte tå, så for meg var det bære flaksen.” (Også med et flir!)

Denne gangen var det flaksen som slo best ut, for jeg var bare ETT sjokoladeegg unna å gjette riktig!

 

Ja, man blir som barn igjen i en sådan stund!!

 

Solkrem og leppepomade i premie! 

 

11 kommentarer
    1. Morsomt å gjøre en sånn ting, selv om man ikke selger så mye da. Ble jo en koselig dag :-)Og så vant dere 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. ja det er det mann kaller flaks )) og premien er jo noe som virkelig trengs også.
      Kjekt du fikk solgt såpass att det dekte turen din,så får du heller gi litt til bruktbutikken om du ikke vil ha det selv )) du har iallefall en spennende tid og jobb forran deg

    3. Så gøy!! Er jo litt artig på sånne messer..og man kan jo få litt inspirasjon av å se på andre sine ting også.. Gratulerer med å ha vunnet!! Så gøy! 🙂

    4. Kan være greit å kvitte seg med ting en ikke trenger..dumt du ikke fikk solgt mer..men litt er bedre enn ikke noe..:) Alltid gøy å vinne noe da…uansett om det er pga flaks 🙂 Bra det var en fin opplevelse å stå der..og du ser jo fornøyd ut på bildet :)))

    5. Åå for en artig dag! Jeg hadde elsket det, for jeg har en kremmer innabords….:)
      og så fikk du jo likevel mye igjen for dagen, selv om du ikke ble rik på penger….:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg