Blomster til bryllup, Morsdag og Valentine’s Day!

 

Nei, jeg har ikke laget dekorasjoner sjøl i dag……

Jeg har bare vært på Maxi Kjøpesenter på Hamar. Der fikk jeg lyst til å ta noen bilder av utstillinga til en butikk som heter Blomsterfryd!

Jeg har jo gått halve utdannelsen til blomsterdekoratør……..

…..og jeg synes det er kjempekoselig å se på slikt som dette!!

Forslag til pynting av bryllupsbord…….

 

Nærbilde…….

Nei, Karidansen har ingen planer om å gå til alters igjen…….

…….men eldste sønn og hans samboer planlegger sensommerbryllup i 2017…….

Jeg røper ikke noe jeg ikke har lov til å røpe nå, altså……

De forlovet seg på Julaften, og bestemte seg raskt for når de ville gifte seg!

 

Ellers var det dekorasjoner i mange varianter :


Nydelig….. synes Karidansen…….


En enkel liten Morsdagsdekorasjon……


En annen variant ……med tvinnet metallhjerte!


En vinflaske med blomsterdekor og med hjerte på korken!

 

 

 I morgen er det Valentine’s Day!

For mange er det kanskje en litt sår og vanskelig dag…….

Kanskje har de mistet sin kjære……

…..eller kanskje er det noen som ønsker så inderlig…….

…..at de hadde en kjæreste?

 

Jeg har ingen såre følelser i forhold til denne dagen. Jeg har aldri feiret den…..

……heller ikke når jeg har vært i et forhold….

 

Det betyr ikke at jeg ikke kan være romantisk av meg…….!

 

 

 

14 kommentarer
    1. Flotte oppsatser! Jeg har heller ikke noe forhold til valentines day! Man kan heller vise det andre dager.. 😉 Men de som vil får kose seg med dagen! Ha en god kveld og natt!

    2. det var mye vakkert her ja )) jeg er nok ikke flink til å sette sammen blomster,men kanskje jeg skulle øvd litt på det også hi hi.Vi har heller ingen tradisjoner med å feire valentin,for meg blir det en vanlig søndag,men min kjære skal kjøre meg til bya i morgen da,for jeg skal på mr ) jepp på en søndags ettermiddag

    3. Nydelige bilder. På sånne steder stanser jeg opp også. Gøy å bli inspirert. Ja, i dag er det morsdag og Valentine. Her blir det kake, og det er nok for oss. Jeg liker å gi oppmerksomhet ellers i året jeg, men mamma har fått blomster da.

    4. Mye fin blomster inspirasjon her ja… :)) Vi feirer heller ikke valentinsdagen..liker bedre litt hverdags romantikk vi her som du sikkert har fått med deg :)) Blir nok flott med sommerbryllup når den tid kommer :)) Fin kommende uke til deg <3

    5. fruensvilje: MR på en søndag? Ja da er du vel ferdig nå! Tror du og Gubben har det bra uavhengig av om dere markerer Valentin’s Day eller ei! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg