Håpet er lysegrønt…….

 

Jeg er litt på etterskudd i forhold til fargeutfordringa, men har rotet litt i arkivet…….

Det går absolutt an å ta bilder med mobilkameraet mitt…….

…..men de blir ikke så fine som med et ordentlig kamera synes jeg…….

 

Her er det ikke BARE grønt, men det er MYE grønt…… 

….og jeg er VELDIG svak for limegrønt…..

 

Bildet nederst til høyre er av et beplantet tak inne på et kjøpesenter…….

Bildet øverst til høyre er av en oppbevaringseske og ei pakke servietter…….

…….som Karidansen MÅTTE kjøpe på grunn av fargene…..

Alle tre bildene er fra da Ellen (datter) og jeg var på “jentetur” på Hamar i januar……….

 

Nå er vi snart i midten av februar……..

…….og det er ikke så lenge til det blir…….

…….lysegrønt!

Lyden av friske, sprø tulipaner er noe av det vårligste jeg vet om!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg