Om å se RØDT!

 

Ja det var det som var nummer to av oppgavene som ble gitt av selveste Fru Frodith her om dagen……..

Nå er det litt mistrøstig på fotofronten her……..

….for jeg har bare mobilen til å ta bilder med……

 

….men da jeg satt her og redigerte bildene til det forrige innlegget, så oppdaget jeg DETTE…..

Merker du hvordan øynene blir dratt mot det som er rødt……..sjøl om det bare er noen små felter her som er røde??

Du SER liksom det røde , sjøl om du ikke fester blikket direkte på det! Det er nok en grunn til at fareskiltene i trafikken har RØD RAMME !

 

Det dukker opp veldig mye HUSREKLAME på skjermen min for tida……..

Kan det ha noe å gjøre med at jeg kikker på masse hus…….

….både hus som er til salgs…….

….og hus i kataloger…….??

 

Jeg har en LITEN mistanke om det altså………

 

For noen dager siden var jeg dessuten inne på ei sånn nettside der man kan trekke kort……

Etter det popper det opp tilbud om å trekke kort både her og der!!

 

Det er snart så jeg ser rødt av DET også!! 

 

 

22 kommentarer
    1. Jeg glante RETT på paprikaen jeg 😀 Eller hva det er 🙂 Herlig løsning det her da. Og mobilen må bare gå varm når du er utpå 😀 Funker det også : jeg tok et av de jeg skal legge ut i morgen, med mobilen…Krevde nemlig litt sniking. 😀 Og du NÅ legger jeg deg på lista, jeg VET jo du er med, beklager at jeg ikke har fått deg opp før nå 😮 Går litt i surr med alle bloggene og de som meldte seg 🙂 Men NÅ er du på 🙂

    2. Ja noen ganger kan man “se rødt” også..hehe.. Og fargen er både iøynefallende og fin :))
      Spennende å se etter ny bolig tenker jeg..håper du finner noe som faller i smak <3

    3. annebe: Takk! Ja, det gjør jeg nok. Ser på det som et spennende, utfordrende og lærerikt prosjekt……. 😉 Har liten erfaring på området, så jeg må nok rådføre meg litt med andre underveis! 🙂

    4. Fint og rødt 🙂 Og godt smaker det også 😀
      Ja, den reklamen…den går i dating sider hos meg stort sett 😉 Lurer på hvorfor? 😛 😉

    5. Eva: Ha-ha….bra vi er i besittelse av en viss sjølironi. Jeg får IKKE opp særlig mye datingsider, annet enn av og til på facebook. Jeg har ikke vært inne på noe slikt i de senere årene…. så vidt jeg husker! 😉

    6. Ja, rødt legger man merke til….
      Nesten litt skummelt det med reklamen som detter innpå, man føler seg litt overvåket….Men best å ikke bli for paranoid…., jeg kan ha en tendens til det…:)

    7. maiken: Nei, skal man drive med blogging, så nytter det ikke å være paranoid. Vi må bare forholde oss til verden slik den er, og være litt selektive! 🙂

    8. En rød liten stue i kanten av skogen. En knøtt liten åker under plogen. Så dukker det frem et dukkehjem. Fylt av varme og masse klem. Som farges og varmen, og smiler mot deg. Det nærmer seg sakte som gode drømmer. Stå på vi heier.. så aldri du rømmer.

    9. dedicat: Takk for koselig hilsen…på rim! 🙂 Ja, alt starter jo med en drøm….Den begynner å formes, men foreløpig er den ikke helt realistisk! 😉 Det er noen brikker som må på plass…men det handler om tålmodighet, utholdenhet…og tid! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg