Når man har kommet i DEN alderen……..

 

…….da det begynne å skje saker og ting med kroppen……….

……og man vet aldri når DET kommer……..

……eller hvor lenge DET varer………

 

Da er det kjekt å ha ei venninne å ringe til…..

…..ei som er ferdig med DET……

…..så man kan høre om hun har erfart det samme….liksom????

 

……men det er jo greit å forvisse seg om at hun er i enerom……

……og at høyttaleren på telefonen hennes ikke står på….

……før man kommer med de mest intime detaljene……..??

 

Du ANER kanskje hvor jeg vil hen……..?

 

Joda, det gikk ganske bra……..

Kjæresten hennes slapp å høre noe særlig om saken før hun fikk sagt fra til meg om at jeg “Var på lufta” !!

 

Jeg tror ikke at han fikk varig men av det………!!!

 

Itte je hell!


 

 

8 kommentarer
    1. ..hehe..ikke alt som egner seg for alle å høre på..selv om det nok ikke hadde vært noen “krise”… Man må faktisk være litt obs når man ringer folk..nå er det jo vanlig å ha handsfri i biler..og da hører jo alle som sitter der det som blir sagt :)) Veldig fint bilde av deg :))

    2. Ang. temaet ditt så varierer det nok mye fra person til person, men greit å rådføre seg. Da er det fint med ei god venninne, for det er ikke noe man ønsker å ta opp med “hele verden”, selv om halvparten av befolkningen opplever det. 😉

    3. Hanne Beate: Ha-ha….men jeg skriver jo om “det” på bloggen da, sjøl om jeg ikke akkurat går i detalj! Livet går i faser, og dette er en av dem! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg