Høydeskrekk….?

 

Ja , jeg har nok et snev av det…….

Kanskje litt mer enn et snev også….skal jeg være HELT ærlig…….

…….men jeg måtte jo bli med Eva opp på noen topper da jeg var på besøk i Sandnes likevel…

Jeg har vist et bilde fra Ulvanuten før…….

Her er noen til…….

 


Flott utsikt da…….men jeg turte ikke å gå lenger ut!”


Her er Eva på omtrent samme sted……..

 

Hun har vært på Prekestolen…….

Det har IKKE jeg…….

….men det har Junior…….

 

Da han var på Prekestolen i fjor sommer, sammen med en kamerat, hadde han tatt bilder utfor stupet ved å legge seg på magen………

……..og holde kameraet uttafor kanten!

Sånt bør man IKKE si til mora si…….

…….for da får man SKJENN, nemlig……..!!

 

Her er noen bilder “På trygg grunn”……


Med ulven…..som er ganske ufarlig der den står……….

 

Dette bildet har Eva tatt med sjølutløser med sitt kamara. 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Fine bilder.
      Jeg blir svimmel med en gang du nevner “å ligge på magen og ta bilde utfor Prekestolen”. Jeg har ikke vært der men har et ønske om å gå dit.
      Jeg er hægderedd men har gått på mange fjelltopper som er et par tusen meter 🙂 Og noen ganger utfordrer jeg meg og andre ganger går det helt fint og andre ganger igjen innser man sin begrensning. Men jeg liker å utfordre meg 🙂

    2. Finfine bilder. Ja, jeg har nok et snev av det der jeg også, eller jeg kan vel si at jeg har stoooooor respekt for høyder. Jeg går til toppen av tårn og kan være på utsiktspunkt, men be ikke meg om å sitte der å dingle med bena! Jeg hadde falt ned av skrekk. 🙂

    3. kjempefine bilder )) og det er en ærlig sak å ikke tørre gå ut på kanten av høge fjell ,eller andre høgder )) jeg liker ikke høgder jeg heller men jeg har som din sønn også vært på prekestolen ) jeg satt frampå kanten men ikke med beina dinglande ut for kanten,bilde var for fotografen så jeg var rask med å forflytte meg lengre inn på trygg grunn hi hi

    4. Ja, den høydeskrekken skal man ta på alvor! Det er nok ingen spøk. Jeg hadde litt sug i magen selv jeg, da jeg var på Prekestolen. Så går ikke alt for nært kanten nei. Men en flott opplevelse er det jo. Litt tryggere med Ulvanuten da 🙂 Og man behøver ikke å gå så nært kanten. Det er jo ikke så mye mer å se der likevel 🙂
      Fine bilder av meg og deg dette her 😀 Kjekt å se hver gang du legger ut noe fra ditt besøk her hos meg 🙂 Gleder meg til vi sees igjen 🙂

    5. Eva: Takk! Ja, det gjør jeg også! Håper du får tatt en tur til Hedemarken i løpet av våren/sommeren! 🙂 Jeg kommer gjerne tilbake til Sandnes! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg