Brillefin i fransk design……..!

 

I dag dro jeg til Hamar sammen med ei venninne……..

Jeg skulle nemlig hente to par reservebriller på Specsavers……..

Der fikk jeg jo to par for godt under det jeg betalte for den første brillen jeg kjøpte.

Det er godt å ha reservebriller, for jeg får litt småpanikk om jeg ikke finner brillene mine!

Denne gangen spør jeg ingen om råd, for brillene er allerede valgt ut……..

….men det er lov å si sin mening for den som vil!


Dette er den “gamle” brillen…..

 


Dette er den ene av de nye brillene…….den ligner ganske mye på den jeg hadde fra før…….

…….men den er mørk grå, litt “tyngre” – og enda mer “oppsvingt” på sidene……

 


Og her er den andre nye brillen. Litt mjukere i linjene og en anelse fiolett…….

 

Venninna mi prøvde den mørkeste av de nye brillene mine…..

Da flirte vi skikkelig, for hun ble seende ganske pussig ut med dem!

 

 Så skrøt jeg jo av fransk design i overskrifta! 

Tunikaen har jeg arvet av venninna mi!

Hun kjøpte den i en design- butikk i Paris en gang, men hun syntes ikke det var helt riktige farger til henne!

 

Det var jo flott for meg!!!

23 kommentarer
    1. Den nederste brillen likte jeg kjempegodt 🙂 Herlig farge vettu <3 Jeg trenger nok også et par billigbriller tror jeg, for går det DYRE her i stykker blir jeg jo brilleløs... Men må kjøpe noe drittbrille-innfatning neste gang, for har ikke råd til flere sånne dyre 😛

    2. frodith: Disse to parene kostet til sammen en god del mindre enn det første paret jeg kjøpte. Hadde jeg kjøpt tre så dyre brillepar hadde det blitt skit-dyrt!!!:P

    3. jeg likte nok best det siste paret og minst det andre paret,men smak er så forskjellig og du var flott med dem alle tre )) tunikaen var også flott,elsker farger ))

    4. fruensvilje: Når jeg ser bildene liker jeg også minst det andre paret, men jeg liker godt å ha dem på!! Uansett ok å kunne bytte på, og det nederste paret er ikke så markert! 🙂

    5. tepausen.blogg.no: Da er du i godt selskap tror jeg. De fleste damer liker nok den brillen best……mens jeg kanskje synes den er litt….kjedelig…… men også klassisk og fin! Jeg tok den fordi jeg ville ha en brille som var helt annerledes enn de to andre! 🙂

    6. Kanskje det da jeg synes at ansiktet fikk en fin glød med de brillene og at det var deg og ikke brillene jeg så først. men de er da tøffe og sporty de andre. Har markerte svarte selv….

    7. Jeg ser at mine briller kjøpt på Nille faller gjennom i brilleselskapet ditt.
      Det siste brilleparet du viste synes jeg passet best.
      Ha en brillefin kveld,,,

    8. Alt kler den smukke heter det jo, og det er jammen hva som gjelder for deg. Nå kan du skifte briller etter humør! Flott tunika i vakre farger. Ha en morsom dag! 🙂

    9. funderier: Takk! Jeg har også brukt Nille-briller i noen år, men når jeg har ulikt syn på øynene og skjeve hornhinner så blir jeg sliten i øynene av å gå med briller som ikke er riktig tilpasset. Nå orker jeg ikke Nille-briller mer, for jeg er blitt så godt vant,serru! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg