Ojsann……..je ligner på far min!

 

Da jeg var i Sandnes, var Eva og jeg på restaurant et par ganger…….

Og da måtte det knipses bilder…..(Det blir nok rene føljetongen om det besøket…….sånn pø om pø)

Dette bildet ble tatt da vi var på fisketorget og spiste plukkfisk…….

 
Eva har tatt dette bildet med sitt kamera.

(Da Junior så bildene som Eva hadde sendt meg, sa han at det så ut som om hun hadde peiling ……og det HAR hun!)

 

I oppveksten fikk jeg nok ofte høre at jeg var lik faren min. Han var mørkhåret, så fargene er nok mer fra mor………

…..men jammen ser jeg det tydelig her.

Med mørke briller….og et litt reservert uttrykk………

Ojsann………!!!

 

Ellers……..

………var maten kjempegod! 😉

 

Og det var fin pynt på bordet……

 

Vasen (som her har fått veke, og blir brukt som oljelampe) passet perfekt til “antrekket” mitt, jo!

Den kommer for øvrig fra Stavanger Glassblåseri.

Vi besøkte verkstedet deres dagen etter…….

……..og jeg tok maaaaaange bilder!!

 

Jeg skal skrive et innlegg om det besøket i nærmeste framtid!

 

 

 

17 kommentarer
    1. Rart det, hvor tydelig det blir for andre når man blir litt eldre… Du kler utrolig godt de fargene du har på deg, og det smykket du har på deg var nydelig…Jeg synes det er så fint med store smykker, kanskje fordi jeg ikke kler det selv…:)

    2. Åhhh…..tuuuusen takk 🙂 Det var en kjempefin attest fra en ung mann som selv har peiling. Den tar jeg til meg i hjertet mitt <3
      Og det er ofte sånn, når man ser på portretter, at man kan se likheten. Kanskje jeg fanget essensen av deg der, i det litt alvorlige uttrykket? Men du har mange sider du, og en annen side, ville kanskje vist at du lignet mer på noen andre 🙂 Jeg synes det ble et godt bilde av deg. Og vi hadde det fint der inne på Fisketorget 🙂 Plukkfisk med sørlandschips på hadde jeg aldri før smakt, men godt var det 🙂
      Gleder meg til innlegget om glassblåseriet 😀
      Skal snart selv også komme i gang med skriving igjen. Men akkurat nå om dagen, klarer jeg ikke å fokusere så mye på å skrive...Så blir nok kanskje litt mer sånne fotoinnlegg 😉 Meeen...har jo bilder nok å ta av 😛
      Ha en flott dag kjære du. Klem <3

    3. fruensvilje: Ja, Eva er en dyktig fotograf! Litt alvorlig her, men jeg synes det er greit at man ikke smiler på alle bilder. Vi gjør jo ikke det i virkeligheten , heller! 🙂

    4. maiken: Takk! Ja jeg liker det veldig godt. På meg drukner små, sarte smykker. Halsgropsmykker kan jeg ikke ha, for de bare legger seg i den markerte halsgropa mi. Kan tenke meg at du er fin med sånne spinkle, feminine smykker! Gjerne noe i hvitt, eller rosa/lilla/fiolett! 🙂

    5. Eva: Ja, Junior slenger ikke om seg med ros, så du må bare ta det til deg! 😀 Ja, jeg tror du fanget noe av Karidans-essensen, ja. Det var mange fine bilder du sendte.,…også de du tok av oss begge med sjølutløser! 🙂

    6. Min matgale verden: Ja, jeg husker du la ut et bilde av tre generasjoner kvinner….og det var ikke så vanskelig å se hvem som var mammaen din! 🙂

    7. natheless: Tusen takk! Ja, jeg har blitt veldig inspirert av deg og andre som er dyktige med kameraet. var null interessert i å ta bilder før jeg begynte å blogge, men nå synes jeg det er moro å leke. Blir nok et bedre kamera her etter hvert, men foreløpig får det duge det jeg har! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg