Nå kan du gjette hvorfor……

 

……jeg tok DETTE bildet? 

 

Jo……….

……for før jeg leverte pcen og skriveren min til overhaling i begynnelsen av uka……….

…….så måtte jeg forvisse meg om at jeg klarte å få alle ledningene på plass……..

…….da jeg skulle få maskineriet i gang igjen…..

Anbefaler alle andre (som heller ikke er utstyrt med de mest tekniske genene)……

….. å gjøre det samme…..

 

Det er dumt å måtte rope på avkommet HVER gang man står overfor en teknisk finesse………

……og det er en viss tilfredstillelse i å klare sånt på egenhånd…..

……i alle fall NOEN ganger!!

 

I kveld har jeg OGSÅ fått på plass ledningen som gjør at jeg får LYD på pcen…….

…..for lyden glimret nemlig med sitt fravær ei stund…..

 

DET var jenta si det, tenker jeg!!

 

29 kommentarer
    1. Det var lurt. Jeg printet ut teip med navn på hvor den enkelte skulle være og på den måten visste jeg hvor jeg skulle putte ledningene på rette sted. Men det var like lurt å ta bilde 🙂

    2. Åå, så lurt. Hadde jeg ikke komt på….Men ellers bruker jeg flittig mobilkamera om jeg er i butkker og skal huske noe til en annen gang, eller vise noen ting jeg har sett.
      Er godt å kunne “ordne det sjæl”. Var jenta si det ja:)

    3. Det er smart altså!👍 Mannen tar også bilder før han demonterer noe på bilen eller traktoren, for det er ikke alltid ting kommer på plass igjen så fort og da er det lett å glemme. Ha en super dag!😊

    4. frodith: Jeg er sikkert ikke den første som har gjort det, men det er lurt. Det er egentlig den som kjenner på begrensinger, som kan finne på de lureste tingene for å kompensere for manglende kunnskaper og ferdigheter….Det sies også at det er late mennesker som er de beste oppfinnerne, for de gjør ALT for å gjøre livet mer makelig! 😉

    5. Siv Svanem: Jeg HAR slitt med å finne ut av det etterpå……Det var derfor jeg fant ut at jeg måtte være føre var denne gangen! 😉 “Klok av skade” heter det visst! 😉

    6. Hanne Beate: Klok mann du har! 😉 Jeg tar ikke bilder av traktorer og bilder. Klarer verken å demontere eller montere noe på slikt. Og OM jeg demonterte noe på en bil eller en traktor, så er jeg redd at INGEN ville klare å MONTERE det igjen! 😉

    7. Leer,, smart.. jeg har jo til og med tegnet av før jeg har flyttet på ting.. Når madammen lå på sykehuset så måtte jeg ta opp noen tv program for henne.. Og jeg som ikke ante hvilken fjernkontroll som hørte til hva…… MEN jeg fikk det til etter et par timer.. og da får du IKKE vite hva jeg sa til meg selv underveis….

    8. Suveren du! Ja, den der har jeg brukt også, for jeg husker aldri hvordan ting er koblet etterpå!!!!! 🙂

    9. Anonym: Takk! Du fremstår som anonym, og det er det mange av oss som gjør om dagen! Det er noe rart med bloggen! Se for øvrig innlegget til frodith i dag, så kan du lese mer om det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg