Nyvaskede “Vinduer”….. og en “Snøfanger”……..

 

Da jeg kom hjem fra jobb i går kveld, hadde dattera vasket vinduene på peisovnen…….

Det ble en revolusjonerende forskjell……

Nå er det en FRYD å titte inn i flammene…….

(Nei jeg har ikke noe “FØR” – bilde…..)

Da jeg kom hjem fra jobb i kveld, var det ei som var VELDIG travel………

Nei, det var IKKE dattera denne gangen……..

 

Det var, derimot, ei…………

………som i kveld fikk oppleve sitt første ordentlige snøvær……

….og det syntes hun var så utrolig fascinerende…..

 

…………at hun måtte prøve å fange alle snøfnuggene…..

………fra INNSIDEN av vinduet!!

 


Nå har pus holdt på i snart to timer med denne geskjeften……..

 

Det tyder kanskje ikke på en lynende intelligens.….

…..men det tyder på stor utholdenhet………

 

………og en nærmest grenseløs optimisme !!!

 

 

16 kommentarer
    1. Så herlig pusen er <3 Fange snøfnugg er ikke alltid enkelt og slettes ikke fra innsiden av et vindu 😀 hihihi
      Ja den peisen ser het flott og blank ut i vinduet 🙂 Det må gjøres av og til 😀 koselig med vedafyring 🙂

    2. Hærlig. snakk om en katt som aldri gir opp 🙂 Uff så blanke er ikke vinduet i min peis alltså. Heldig du som har en så snill datter 🙂 Ha en fin søndag 🙂

    3. Litt vanskelig å legge inn en hilsen her hos deg i dag, men jeg ga meg ikke????
      Sikkert herlig å se bålet i peisen igjen og den kattepusen danser jo. Ha en vakker søndag!

    4. Så herlig å komme hjem til det a:) Det er deilig å sitte der å bare se på flammene:) Og katten er jo klok som koser seg med snøen fra innsiden av vinduet, det kan jo til og med jeg gjøre:) hehe Ønsker deg en nydelig dag min fine venn:)

    5. Så herlig med blank ovnsdør. Du er kjempeheldig. Det har jeg ønsket meg veldig lenge!!! 😀 😀 Og den nydelige katten har skjønt noe veldig viktig… TRO, HÅP og OPTIMISME er nødvendige ingredienser i livet, om man skal ha det godt. 🙂 Ha en fin søndag. 🙂

    6. Tone: Flott innsyn til flammene, DET har jeg nå! Ja, hun er et herlig vesen – og YTTERST sjarmerende – sjøl om hun også kan være en prøvelse….! 😉

    7. fruensvilje: Tør ikke å ha henne så mye ute nå, for traktoren med snøfreseren går jevnt. Den forrige katta gikk i slåmaskina i juni, og jeg vil ikke ha noen “reprise” av det slaget! :O Ja, glasset ble så fint, atte! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg