Godt Nytt År!

 

I kveld har jeg vært på jobb…..

…….og feiret sammen med brukerne i boligen og en kollega…..

Det var koselig! 

 

Vakta mi var ferdig klokka 21.00, så da ble det litt Nyttårskveld sammen med Anastasia-pusen også.

Jeg har flott utsikt over Brumunddal! Jeg kan derfor stå i stuevinduet og se på alle nyttårsrakettene.

Jeg liker det best……

……for jeg er ikke så glad i fyrverkeri på nært hold!

 

Det er ekstra spesielt å gå inn i 2016, fordi det er så mye nytt på gang……..

……..som ikke er helt i gang ennå!

 

I år feiret jeg julekveld alene.

Da det nye året startet, var jeg også alene…..

Det har vært helt greit…..

Samtidig kjenner jeg at det ikke er slik jeg har lyst til å feire HVER jule – og nyttårskveld resten av livet!

Det tar jeg som et sunnhetstegn!!! 😀

 

Nå fikk jeg ikke selfiestang- mekanismen til å  virke slik den skulle, men selfie foran juletreet ble det lell…..

….for anledningen med litt fotoredigeringspynt! Trodde jeg så i kameraet, men det gjorde jeg visst ikke…….

 

Så måtte jeg jo trekke et kort i kveld…

Det ble dette :


 Et lite utdrag fra veiledningsboka :

“Fredskortet bebuder en tid med stor forandring for deg. Det er tiden for å legge bak seg situasjoner eller erfaringer som ikke lenger er bra for deg. Du har vokst fra denne fasen i livet ditt, og er klar for å gå forover. Tiden er kommet for nye eventyr, som vil berike eller forandre deg, som en larve utvikler seg til sommerfugl….”

Det kunne knapt ha passet bedre på en kveld som denne!!

 

 

GODT NYTT ÅR!!!

 

 

 

23 kommentarer
    1. Et riktig så flott kort for en riktig så flott dame:) Jeg ønsker deg det aller beste for det nye året og kjenner at jeg faktisk er litt spent på dine vegne:) Ha en strålende 1 nyttårsdag:) Klem:)

    2. god morgen.Helt alene kan kanskje være litt stusselig julekvelden,men neste år vil iallefall vi ha noen dager uten halve slekta i heimen )) koselig det men det blir fort for mye også.
      Kortet du trekte var virkelig et kort som passet deg nå,mulig det er noe med disse kortene lell hi hi,ha en nydelig dag

    3. Så herlig <3 Flott bilde av deg 🙂
      Jeg ønsker deg alt godt i 2016 og fremover 🙂
      Mye spennende i vente!
      Dette er den første dagen i det nye året og jeg tror det blir bra <3

    4. fruensvilje: Ja, jeg tror de har noe for seg! Ja, si fra i god tid at dere vil ha noen dager alene i jula. Kan hende noen blir litt snurte med en gang, men det er viktig å gi uttrykk for hva en føler. Jeg vil absolutt ikke ha storinnrykk i mange dager. Jeg nyter å ha en del tid alene, eller med bare en eller to andre i huset! Så er det koselig å samle mange i blant – f. eks til en middag! 😀

    5. Titter innom for å ønske deg et riktig så godt nytt år 🙂 Leit å høre at du feiret disse dagene alene (dog med pus som selskap da) men som du og sier , du håper det ikke blir så mange slike dager i fremtiden hvor du er alene. Lykke til fremover uansett hva livet ditt byr på.

    6. MOONBEAMSCORNER: Takk for det – og det samme ønsker jeg deg!! Jeg er ikke lei meg for at jeg har vært alene på Jul – og Nyttårsaften!. Jeg har ikke vært nødt til det. Jeg har prioritert å ta på meg en del ekstravakter i jula også! Men selvfølgelig – det er ikke slik jeg har lyst til å ha det HVER jul heretter! 😀

    7. Godt nytt år! Kommer til å bli et spennende år for deg. Et flott bilde av deg og et svært så passende kort… Virker som du er åpen og klar for nye ting som skal skje i livet…

    8. Siv Svanem: Takk! Jeg har ikke noe ønske om å finne meg noen partner. Har ikke behov for å ha noen ved siden av meg støtt. Men tror at jeg komme til å treffe mange nye menneske når jeg flytter herfra og begynner på nytt! Det blir spennende!

    9. maiken: Ja, nå er det på tide å komme videre. Satser på at jeg finner huset mitt i løpet av våren og en bedre og mer stabil jobb i løpet av året! 🙂

    10. Godt nytt år, og så var selfie bildet av deg nydelig.
      Jul og nyttårsaften alene kan nok være fint, men ikke hvert år. Det er fint, men også slitsomt med masse folk. Her i huset var vi nok alle involverte glade for å kunne ta tilbake våre mer rolige liv. Nyttårsaften var vi bare dyra og mellomste den siste biten av kvelden. Det var godt. Hun skulle egentlig også feire sammen med venner, men både vær og sykdom gjorde at hun ble hjemme. Hadde hun ikke vært her har jeg valgt å feire disse siste timene aleine. Blanding må til for en god balanse. Noen ganger mennesker og noen ganger tid for seg sjøl.
      Håper året du har foran deg blir fantastisk.

    11. BforB: Tusen takk! 😀 Ja, det er godt med høytid, men også godt når hverdagen begynner igjen. Det er også hyggelig å være sammen med andre, og godt å ha tid alene. Balanse er vel et stikkord på de fleste arenaer i livet!! Jeg har nok blitt mer og mer glad i de små forsamlingene….Heidundrende fyllefester deltar jeg bare på hvis jeg føler at det er VELDIG rart av meg hvis jeg takker nei til å delta! 😉 Jeg tror veldig mange av oss føler det slik etter hvert som vi blir eldre! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg