Katten med støvlene!

.

Jeg har gått i fakkeltog to ganger………

 

Den ene gangen var for et års tid siden, da Hamar Teater sto i fare for å miste det ærverdige bygget der de har lokalene sine!

Dattera mi hadde mange flotte stunder da hun var med i Tangen Ungdomsteater – ledet av den dyktige Kippersund – familien!

Hun var i Trondheim da fakkeltoget ble arrangert, men Junior og jeg møtte opp i hennes sted!

 

Om det var fakkeltoget som gjorde susen vet jeg ikke, men Hamar Teater befinner seg fortsatt i de samme lokalene!

 

I går kom mor på besøk. Hun hadde feiret jul hos søstra mi og hennes familie.

Jeg bor midt i mellom mor og søster, så da tok mor en “mellomlanding” her på veien hjem.

I går kveld dro vi på forestillingen “Katten med Støvlene”!


Et lite utsnitt fra “Foajeen”  – eller hva det heter….? Koselig, ikke sant??


Plakaten……..Med greven av Carrabas, Katten og Prinsessen.

 

“Prinsessen” gikk i klassa til dattera mi da hun gikk på dramalinja på videregående i Stange.

I likhet med de andre skuepillerne gjorde hun en flott innsats!

Her var det finurlige sceneskift, masse humor, improvisasjon og gode skuespillerprestasjoner i ekte, Kippersundsk ånd!

Det virket så enkelt og tilfeldig, men det var nok nøye gjennomtenkt!

Skuespillerne framsto som veldig trygge……

Skjedde det noe “Gæli” så tok de det på strak arm, og fikk dreid det til noe morsomt! 

Vi lo og koste oss!

(I følge Junior og mora mi ler jeg litt for høyt….

……men jeg lar meg så lett rive med…..på godt og vondt!)

 

Etter forestillinga fikk vi lov til å ta bilder…….(Hadde bare mobilen med!)


Katten med støvlene i Anders Kippersunds skikkelse…….

 

– Du får spørja om du får ta en selfie’ me’n , mor. gliste Junior……

Nå ble det ingen direkte selfie…..men……

Det ble i alle fall et litt uskarpt bilde av Katten og Karidansen!

 

15 kommentarer

Siste innlegg