Tre ute….eller tre inne…….?

 

Jeg hadde tenkt å ha juletreet UTE i år…….

…..og det HAR jeg!

Ble litt inspirert av Fruensvilje og hennes buskevekst utenfor døra…..

En sypress med litt lys og stæsj på….

…..det gjør seg!

 

Så hadde jeg altså tenkt å droppe juletre inne i år……

…….på grunn av et visst vesen…….

…..men det er rart med det……

 

Treet er nå på plass…..

….foreløpig uten pynt……..

 

“Vesenet” har allerede vært midtveis oppover stammen…….

……men hoppet ned før jeg rakk å knipse………

…..så jeg har ikke noe bevis på “akrobatismen”…….

 

Jeg vet ikke hva det er med dette dyret…….

Jeg kan bli så “adrenalin – sint”(Sitat kronprins Haakon) på henne som bare det……..

…..for hun kan være direkte…..

……BRYSOM!!!

……men hun er så levende, årvåken, entusiastisk og gledesspredende…….

…..OGSÅ……..

……at jeg ikke kan forestille meg heimen……

……uten det vesle, kortbeinte krapylet!!

 

 

18 kommentarer
    1. haha, herlig:) Hvordan skal det gå med pynten på:) Blir nok litt som med snipp og snapp tenker jeg:) hehe… Ha en strålende kveld med rampe Fia:)

    2. Hehehe så herlig!
      Fint pyntet ute og snart like fint pyntet tre inne 🙂 Jeg har fått inn mitt tre og pyntet det – men Mr Sniff skulle ikke leke med noe – bare åle seg inn til stammen og røske med halen /eller sveipe med halen i all pynten heheheheh
      Tusen takk for det jeg fikk i posten i dag 🙂 Nydelig!

    3. Ja, du kan nok få det morro når pynten kommer på. Anbefaler ikke pynt på de nederste greinene…Vår avdøde skogkatt Maia holdt oss i ånde med juletreet i 18 år. Det blir garantert et savn i år…

    4. funderier: Å ja, det skjønner jeg godt! Jeg holdt ut i ei uke uten katt da pusen min ble drept i slåmaskina i juni. Så kjørte jeg tredve mil for å hente denne Rufsebærta! 😀

    5. Ja det tror jeg. Nei siden du har et tre i stuen så er det vel fordi katten skal ha et naturlig klatre-tre? Like så naturlig at hunden min skal tro at det er et tre han kan løfte bakbeinet ved? Å halle min jeg var virkelig bekymret første pret for at han skulle tro det. Det første året han var valp kunne vi ikke ha tre. Det andre året var jeg meget bekymret for om han løftet bakbeinet… puh det har gått bra!

    6. Ha, ha…Du får binde det fast, og ha noen småting hun får lov å ta på de nederste greinene. Det kommer seg nok til neste år vil jeg tro…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg