Konkurranse hos Karidansen : “Finn en feil”.

 

Junior og to kamerater har laget denne reklamefilmen for Mathuset i Brumunddal!

Nissemora i filmen har på seg julekjolen jeg strikket da jeg gikk første året på lærerskolen!

Opptakene i låven er gjort her på garden…..

“Stemmen” mot slutten av filmen tilhører Junior….men han har lagt på litt ekstra “Bass”…. 😉

 

Så til konkurransen :

Etter at filmen hadde blitt publisert, og vist utallige ganger, var det ei som gjorde Junior oppmerksom på at han hadde gjort en feil……

Jeg hadde ikke sett det, men vet man om det, så er det ganske tydelig!

Dere skal få litt hjelp :

Feilen er veldig konkret. Den har ingenting med kameraføring eller skuespillerprestasjoner å gjøre……

Det er rett og slett “Trykkleif” som har vært på ferde!

 

Så……

……nå må du virkelig ha øynene med deg!

Hett tips : Bruk pauseknappen når teksten kommer opp!

Hvis du ikke har egen blogg, eller er bloggvenn, vær snill å legge igjen e-postadressen din i kommentarfeltet slik at jeg kan nå deg.

(Jeg komme ikke til å publisere kommentarene/svarene, men slette dem når vinneren er trukket ut…..

……og har bekreftet at vedkommende har fått beskjed!)

Den som vinner, får en liten overraskelse i posten!

 

video:mathuset jul 1

 

Svarfrist : Tirsdag 15.12. klokka 24.00. Løsning og vinner vil bli publisert i løpet av onsdag, 16.12.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg