Morgenstemning og fototabbe……

 

Jeg er ingen fotograf…..

Jeg har heller ikke så avansert kamera, men det gjør da nytta si….til mitt bruk…

Syntes det var så fint lys rundt klokka ti på formiddagen i går!

Først tok jeg dette bildet…..


Helt blå himmel –  og et skylag i horisonten der sola lyser så fint i gjennom……

Denne utsikten er nok noe av det jeg vil savne når jeg flytter herfra………

 

Ca ti minutter etterpå hadde himmelen og lyset endret seg en del…….

……så da tok jeg dette bildet…..


….men nå må jeg ha gjort noe “rart”, for det ble ei rød, lysende kule med en gul ring rundt omtrent midt i bildet….

Det ser nesten ut som om det er en “planet” som har falt ned – midt i Veldrebygda……

Syntes egentlig det ble litt stilig, men vet ikke hva jeg har gjort feil……..

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg