Pakker i posten – både fra bloggvenn………. og Til Karidansen Fra Karidansen!

 

Den siste uka har jeg vært “Halvskral”. Stemmeløs og stusselig. Jeg har også hatt hodepine og litt feber….

Det har faktisk vært ganske synd på meg!!

I og med at jeg stort sett har vært her alene den siste uka, har jeg bare hatt Anastasia – pusen  å trøste meg med. Ja, nå er jo ikke det “bare” da, for hun gjør virkelig så godt hun kan for å muntre meg opp!!

Men altså  : HØRTE jeg sympatierklæringer fra medfølende bloggvenner nå……..?

 

I dag lå det en liten overraskelse i postkassa mi!

Det er Fruensvilje som har sendt meg litt Kjærlighet og omtanke….og laget dette fine kortet!! Jeg synes det passet så fint i fargen til adventsløperen min, og så pyntet jeg litt på det med fotoredigeringsprogram!

Det lå en annen pakke i postkassa min også. Den hadde jeg bestilt sjøl. Jeg er jo litt svak for orakel – og tarotkort, så dette var en liten “Julegave” …. Til Karidansen….Fra Karidansen!


Fikk med skinnet fra taklampa med tre lys i, men det synes jeg bare var litt stilig!!

Så måtte jeg jo innvie kortstokken og trekke et kort!

Dagens kort ble :

Jeg siterer litt av det som står i veiledningsheftet :

– Dette kortet signaliserer at du er på en reise for å oppdage ditt sanne jeg! Meditasjon og stillhet gir deg stor innsikt i ditt eget hjerte og livsoppgave. Dette er ikke en tid for ensomhet, men for indre glede og utforskning av ditt eget guddommelige lys…….

 

24 kommentarer
    1. Så utrolig spennende med de kortene dine:) Må man ta noe kurs eller sånn for å lære om det eller leser du det utifra bøker, eller hvordan fungerer det? Det var så koselig med det kortet fra fruensvilje det fikk jeg også:) Herlig overraskelse i posten:)

    2. Stakkars deg ja…håper du er på bedringens vei :)) Koselig med pakker både fra bloggvenner og seg selv…man trenger litt oppmuntring når formen ikke er på topp :)) Spennende hva som er ditt sanne jeg da…litt lik den du er nå håper jeg 😉 God bedring <3

    3. birdbay: Det finnes kurs der man kan lære å legge tarot-kort for seg sjøl og andre. Jeg har ikke tatt noe kurs innenfor dette feltet. Jeg ber bare om å få trekke det kortet som er viktigst for meg her og nå. Noen ganger liker jeg ikke å få det kortet jeg har fått. Så har jeg trukket på nytt – og ofte har jeg da fått AKKURAT det samme kortet. det er ganske utrolig når det er snakk om en kortstokk med 78 ulike kort! jeg har gått på skole og lært teknikker innenfor Reading. Av og til trekker jeg et kort før jeg leser og forteller den jeg leser om kortet Da blir det en del av Readingen.
      Ja, det var veldig koselig å få det kortet – og jeg er sikker på at hun har laget det sjøl! 😀

    4. annebe: Tusen takk for oppmuntring. Ja, jeg begynner å bli bedre. Har fått igjen stemmen sånn noenlunde, og høres ikke lenger ut som en kvekkende frosk!! VI er stadig i utvikling, sjøl om vi har en slags “Kjerne” i oss….tenker jeg! 🙂

    5. birdbay: I og med at jeg fikk den i dag har jeg ikke gått gjennom alle kortene ennå, men alle Tarot- kortstokker er bygd opp på samme måte. Tarot-kort kan virke litt skremmende på enkelte, men dette er en “snill” variant, spesiallaget for de som er ekstra sensitive!:)

    6. Så kjekt da att det ble litt glede i heimen siden du ikke var helt i form )) det gleder meg at du likte den lille oppmerksomheten )) og kjekt med en julegave til seg selv også,da får du jo det du ønsker deg )

    7. Ja, det er synd på deg når du er syk! Jeg synes også veldig synd på meg selv de dagene i forrige uke…og jeg er ikke flink å være syk, blir nærmest som når menn er syke….
      For en skjønn overraskelse, vel unt…
      Og det med tarotkort er jo veldig spennende…, håper du får glede av de! Men du er vel ikke nybegynner….

    8. dedicat: Takk! Nei, jeg har ikke “Publisert” det så veldig – for det er jo ikke noe alvorlig. Bare sånt som en må regne med i blant! Er sjelden sjuk nå som jeg har unger som er ferdige med barnehage og barneskole! 🙂

    9. maiken: Nei, jeg er ingen nybegynner med kort! Har vært fascinert av det lenge. Stusselig å være sjuk, men jeg har ikke mange å klage til, sånn i hverdagen…..og det hjelper jo ikke så mye å klage heller! 😉

    10. Tøft med de tre lysene. Når sånt skjer med meg så tenker jeg: Hva skal det bety? Tror det er en mening med alt. Flott innlegg og utrolig kul gave. Og jeg må jo bare si at kortet var treffende. Det er jo det du er! (Et lys for andre.)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg