“Fotomodell” på badet…..igjen….

 

I ettermiddag hadde jeg besøk av ei god venninne. Frodith har skrevet noen innlegg om seg og sin gode bloggvenninne, Lady August!

Jeg har et sånt venninneforhold til denne dama! Hun er et herlig menneske, som jeg setter utrolig pris på.

Jeg har kjent henne i snart ti år…….

……….vi har vært i gjennom noen tøffe runder med mye utvikling begge to…….

………og vi står begge foran ganske store endringer for tida……..

……men på litt forskjellige arenaer.

Det er flere som har sagt til meg at hun og jeg minner ganske mye om hverandre i vesen og væremåte…….

…..og det tar jeg som et STORT kompliment.

Hun er en veldig ærlig og oppriktig dame…….

…….varm og omtenksom……

…..følelsesmenneske…… kreativ og kunstnerisk……

…….og litt temperamentsfull også!!

 

Jeg setter VELDIG pris på vennskapet med henne!!

I kveld har hun hjulpet meg med å farge etterveksten på håret……

…….og klippet litt på “sparesveisen” min; som verken er fugl eller fisk for tida!!!

Nei, jeg legger ikke ut bilde av henne…..

…..hun skal få være anonym!!!

MEN jeg legger ut et bilde av meg, med kjolen jeg kjøpte på postordre fra Desigual! 

Jeg er fortsatt ikke der jeg vil være rent vektmessig…..(har skeiet ut litt igjen)

….men det var ei bloggvenninne som tipset meg om ……..

 

……..HOLD-IN-TRUSE!!!!!!!

(DEN bloggvenninna skal også få lov til å være anonym!!!!)

So…..here I am ……. iført Desigual-kjole og hold-in truse!!!

 


Litt uskarpt bilde, men jeg synes katta var så fin her!! Hun ser liksom beundrende opp på meg!!!

 

Egentlig skal man vel ikke røpe hva man har “Under kjolen”.…….

……men jeg synes det er greiest  å “Si Sæinninga” .………

……………når man ifører seg falske fjær!

 

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg