DA skvatt kjerringa!!!

 

I natt har jeg jobbet nattevakt. Jeg gjør egentlig nesten aldri det, men i går kveld var det ingen nattevakt – vikarer å få tak i.

Jeg hadde også en ekstra dagvakt i går, så jeg prøvde i det lengste å slippe,…….

………men når det er krise – så MÅ man bare……hvis man ikke omtrent er døden nær…..

Vakten er delvis hvilende, men jeg sover så dårlig når jeg vet at jeg har et ansvar hengende over meg…….

………soveplassen er litt kummerlig……

……..og jeg vet at jeg må være forberedt på å bli vekket……..

……..så jeg har bare sovet tre-fire timer i natt!

 

 

Jeg er ganske skvetten av meg…….

Da jeg skulle innom en av leilighetene, for å se om den som bodde der sov søtt i senga………..

…………så hørte jeg et BRØL :

 

“TIMBEEEEEEEEER”!

 

Det var en sånn figur, som brøler hvis den “merker” at noe rører på seg……

…….i nærheten av den!!!

 

Når klokka nærmer seg midnatt; det er kaldt og mørkt ute……….

……..du lister deg rundt i en mørklagt leilighet………

…….og vet at du er den eneste ansatte på jobb……

…….DA er ikke skvette – terskelen særlig høy, altså……..

 

Heldigvis…… så skvettet jeg ikke på meg!!!

(Illustrasjon fra Google – “mikset med”  via paint …….av Karidansen)

21 kommentarer

Siste innlegg