Et spesielt bilde…..(Fotoutfording nr. 5)

 

Dette bildet betyr noe spesielt for meg………

Det henger ikke fremme nå….men jeg skal finne en fin plass til det i mitt fremtidige hjem……..

 

Det ble tatt på dåpsdagen min……..

Vi var en familie på fem.…….

Neste sommer er det 30 år siden far døde.

Dette er faktisk det eneste bildet jeg har klart å oppdrive av alle oss fem samlet – uten at det er med noen andre på bildet!

Jeg lånte det av mor, og fikk kopiert og forstørret det!

Vi tenker jo ikke sånn – at vi skal ta bilder av alle samlet – sånn i tilfelle…..

Ikke SKAL vi tenke slik heller….

Jeg hadde en kassett med et lydopptak der far snakker med ett av barnebarna…….

….hvor den har blitt av , det vet jeg ikke…….

….og det er synd…..

Det hadde vært moro å ha det lydopptaket og spilt det for MINE unger, så kunne de ha hørt stemmen til morfar….

…..han hadde en ganske dyp, melodiøs stemme – og en flott sangstemme også!

 

Her er altså mitt bidrag til fotoutfording nr 5.

 

Takk for påfunnet, Frodith! 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg