Tror du på astrologi….?

 

Jeg tror på det…..i alle fall til en viss grad…..

Jeg har lest litt om numerologi....og funnet ut at jeg er en 9’er.

Det som sto om 9-eren stemte VELDIG på meg, både positive og negative sider!

 

På ett punkt har jeg blitt VELDIG overbevist….

Det har seg nemlig slik at de mennene jeg har vært (ornt’li) kjæreste med……… har vært født i samme stjernetegn.

To av dem  hadde til og med bursdag på samme dato!

Når det er 365 dager i et år, så skal det liksom litt til!

Nå har jeg ikke noen MILELANG  “merittliste” når det gjelder antall kjærester……

(Bare så DET er sagt)….

…….men i og med at jeg er single i dag, så skjønner dere vel at det ikke gikk så bra med de forholdene…..?

 

Hvilket stjernetegn det gjaldt?

Steinbukkens tegn……..

Sjøl er jeg født i Værens tegn….. 

Steinbukker og Værer har kanskje litt lett for å få et horn i siden til hverandre?

 

Det er sikkert mye bra med Steinbukker…..men kommer jeg i prat med en trivelig kar…..

…….som plutselig avslører at han er født i Steinbukkens tegn – og attpåtil i midten av januar…….

………så blir jeg nok veldig på vakt……

 


Karidansen…..en Stridslysten Vær……?

 


Møter på en Stolt Steinbukk…..???

 

= TRØBBEL!!!!

(i alle fall på sikt!)

 

 

Hva med deg???

Tror du på astrologi??

 

(Illustrasjonene er hentet fra Google)

24 kommentarer
    1. Astrologi er spennende og jeg tror på det til en viss grad ja, som deg 🙂
      Jeg er skytte – og er ildtegn. Og det stemmer nok på meg – mye. En ting som har blitt med meg er at jeg ikke er glad i vann. Er ikke så glad i å bade i syden og slikt, selv om jeg gjør det for å kjøle meg ned da. Men det er ikke noe jeg higer etter. Klarer meg godt uten badeland og basseng og boblebad og kunne nok gått noen uker uten å dusje meg!!!!! hehehe men….. aktiv som jeg er MÅ jeg jo hoppe i dusjen titt og ofte 😀

    2. Så fint innlegg:) Jo da jeg tror på det til en viss grad:) Jeg hopper over hver gang det er noe negativt da, og later som jeg ikke har lest det.hehe.. Det med nummerologi synes jeg er litt spennende faktisk, der er det veldig mye man kan komme frem til:) Jeg hadde en hel kladdebok full, av utregninger på omtrent alle jeg kjenner:) Fortsatt fin fredag til deg:)

    3. Jeg trur på astrologi, men jeg leser ikke det pisset som står i “ukebalder” for å si det slik 😛 he he..
      Faktisk er jeg sammen med min andre “tvilling” nå. De er totalt forksjellige fra hverandre. Han ene var født midt i juni, han andre slutten av mai. Jeg er født 19. mai, så 🙂
      Ellers er jeg en nummer 3 og det passet i grunn ganske så godt- i alle fall den gangen. Jeg har jo forandret meg en del de siste årene, så det er ikke sikkert det treffer like godt nå som da- men sånn generelt så stemmer det nok passe greit 🙂
      Jeg har en del slike bøker også. Og tarot, men det har jeg ikke satt meg så godt inn i enda 🙂

    4. Ja jeg tror jeg minnes å ha hørt bittelitt om dette før.. 😀 Men nå er jo denne Steinbukken født i første halvdel av januar, men det hjelper jo ikke 😛 Men nå er jeg spent på å lese kommentaren du får,, og stålsetter meg mot den medfarten en stakkars Steinbukk kan få. Men det går vel bra.. 😀 Ha en nydelig helg

    5. Ja, jeg leser jo sånt jeg også. Men måtte le litt her.Typisk at man dumper bort i noen med samme stjernetegn som den forrige liksom!!!! Ikke lett! Noe er positivt og noe negativt er det alltid. Steinbukk, trøbbel???? Ikke for meg. Faren min var det, og han var verdens snilleste, oppmerksom, hjelpsom, godt humor og blid. Ja, han hadde temperament, men det har da jeg også!!! Artige funderinger du har! Ha en fin dag!

    6. etdiktomdagen: Jeg vet ikke om det er typisk for ildtegn? Jeg liker godt både å dusje og bade…og jeg trives veldig godt med å bade i havet! Væren er jo også et ildtegn, men jeg er født veldig tidlig i tegnet – altså ikke langt unna fisk – så det kan være forklaringa! 😉

    7. Elin Slåen: Jeg har også tarotkort og orakelkort. Syneds det er moro å trekke kort, men har ikke satt meg så godt inn i det! Treere, seksere og niere har en del til felles fordi alle er delelige med tre! Er kjæresten din ett av de tallene , kanskje? Mine kjærester hadde også det til felles at de var firere – i tillegg til å være født nesten på samme tid på året…..Pussig i grunnen! Det var vel noe jeg skulle lære – som jeg trengte mye tid på! 😉

    8. dedicat: Ser ikke ut til at det blir noen medfart på Steinbukker her….og det var heller ikke hensikten. Det ser ut til at Karidans-væren bør holde seg unna kjæresterier med Steinbukker! Ellers er det jo hyggelig å ha en Steinbukk-venn på bloggen!:)

    9. natheless: Takk! Jeg tror det finnes mange trivelige Steinbukker….men jeg tror også at jeg ikke passer så godt sammen med dem på Kjæreste-fronten! 😉

    10. Ja jeg vet ikke…… jeg er desemberbarn 🙂 Har ikke satt meg så mye inn i det… men leste en plass at det var noe med at jeg ikke var glad i vann og det stemmer 🙂

    11. etdiktomdagen: Har ei venninne som er født 13.12. så da er vel hun skytte! Vet ikke om hun ikke liker vann, men har da vært med henne og badet i et tjern der vannet holdt ca 10 grader….BRRRRR! (men godt etterpå!) 😉

    12. 🙂 Jeg har 12 desember 🙂 Ikke sikkert det er noe med vann…… men har følt og tror har lest noe om det og at det var typisk for skytter. Men det er ikke det at jeg IKKE liker ¨å bade i det hele tatt 🙂 For jeg bader jo….. men klarer meg liksom ute det 🙂

    13. etdiktomdagen: Ja , vi er jo ulike….jeg liker godt å bade, men ikke at noen skal dytte meg ut i eller helle vann på meg. Jeg vil styre det sjøl! 😛

    14. 🙂 Er nok en tviler, ja, tror jo ikke på Gud engang… 😀 😀 Men åpninger finnes der vel alltids for at jeg skal kunne tro på noe…. 🙂 🙂 Så lenge der er liv, er der håp, sies det…..

    15. Tone: Er ikke akkurat så gudfryktig jeg heller…..men jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord…enn som så! Men religion er menneskeskapt, slik jeg ser det – og kanskje også “manneskapt.” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg