Humoristisk hilsen….

 

Denne lå i postkassa i dag!

 

Det fulgte med et koselig kort også……


…..og da jeg åpnet kortet, flirte jeg godt!


Jeg har ikke spurt Dedicat om “lov” altså……men jeg avslører vel ikke noe “privat” ved å dele dette??

 

Ble jo veldig nysgjerrig på hva som var inni pakka da jeg hadde lest hva som sto på kortet……..

 


Aha………….en ekte Badstumann!


Gubben…..i all sin prakt!

Dette var vel passende gave til en Sjølerklært Mannfolkhater ???

 

Junior er hos faren sin nå, men han kom innom i kveld. Da han fikk se “nyanskaffelsen” ristet han på hodet og flirte……..

Jeg var rimelig rask med å fortelle GRUNNEN til at jeg var blitt den stolte eier av en “Sauna-mann”!

 

Jeg har ikke testet produktet……..

…….men jeg har en anelse om hva som skjer hvis denna karen blir……..

…….heit!

 

24 kommentarer

Siste innlegg