Om å posere……..

 

 

Ellen og jeg dro en tur til Hamar i dag…..

Så måtte jeg jo ta noen bilder.

Kameraet lå igjen hjemme, men mobilkameraet fikk duge…..

Rett ved kjøpesenteret vi var på, fant vi mye fin dekor…som ennå ikke hadde blitt ødelagt av frost! …..

Og så måtte vi jo POSERE litt da……..sammen med blomstene!!

 

Ellen Propellen…..

 

Og Mor Karidansen…………

 

 

Ja…..sjølsagt er dette bare fjase – og tullebilder………. (Vi ER faktisk så barnslige!)

 

 Det som er mest  betenkelig……er…….

….at når jeg faktisk MENER å se fjong ut………

…..så ser det SLIK ut……

 

 
Sjekk den benføringa………..!!

Ellen Propellen : – Je såg det, mor……..men je gadd itte å si no’ åt deg…for det hadde itte hjært allikkevæl……

 


Heldigvis har a’ itte arve’ benføringa ætter mor si…….

 

 

Ellers får jeg kanskje be om et lite lynkurs i posering hos Annebe…..? 

Ho KAN det, nemlig !

Sjekk HER a’ ….!

Herresko og pologenser !

 

 

Er det håp, for meg også……mon tro……?

25 kommentarer

Siste innlegg