Hvem har jeg rett til å HETSE og HATE…..?

 

Hmmmmm……

JO…..ALLE som stemmer på Fremskrittpartiet…….for de er ikke helt gode i hodet sitt, altså!!

Og så landbruksministeren, da………..

Hun er heeeeeelt kokkelimonke…og kan dra seg tilbake til garden hun kommer fra…. Det går nok ikke lenge før det går på trynet med hele garden….

Som man reder – så ligger man!!

 

For ikke å SNAKKE om Siv Jensen, ..som sa “Morna’ Jens!”

Sånt finnes det virkelig ikke tilgivelse for……. Hun burde hetses for det…….til Evig Tid!!

(Men om’n Jens hadde gjort det samme, så hadde det vært greit…..for han er snill og grei, han…..i motsetning til hun derre slemme, dumme teite Siv!!!!)

 Og TOPPBLOGGERNE…..dem kan jeg slenge litt dritt OM…..

………og TIL!!

De har jo slett ikke fortjent den posisjonen de har fått……… Bloggene deres er jo  SCHEMPEDÅRLIGE……

…….i alle fall sammenlignet med MIN…..

 

Også han bortskjemte, ufordragelige DUSTBIN BEAVER….HAN kan jeg hate han!

Ja – ikke at han har gjort MEG noe….men han er bare så tvers i gjennom KLYSETE……….

Hva er det som har gjort at HAN har blitt så berømt a’, lissom….????? Han EIER jo ikke talent!!!!

I tillegg så oppfører’n seg helt DUST!!!

Det MENER jeg faktisk , altså!!!!

 

Og så har vi alle de fæle nett-trollene…..

De som er heeeeelt tette i nøtta, går på Nav og tilbringer det meste av tida foran tv’en…….med røyken i kjeften  og ølboksen i handa……

(De er like alle sammen!)

 

Og alle som har MER PENGER enn meg……..

…..de som tar seg råd til flotte luksusferier, har luksushus, luskushytte og luksusbåt….

DEM kan jeg HATE!!!!!! 

De kunne ha delt med MEG kunne de – i stedet for å bruke alt på seg sjøl!!!

 

Gjett om jeg frydet meg……da jeg fikk høre at slasken over alle slasker , Judas Iskariot, endte opp som revemat…….

En gang jeg var på Pliktgudstjeneste, i forbindelse med konfirmantforberedelsene, leste nemlig  presten at villdyrene hadde gnagd på innvollene til den fæle…….

……..JuDASSEN!

DET hadd’n godt av, det!

FEIGE, USLE mannen…….

JEG  hadde hvert fall ikke forrådt Jesus……Ikke om jeg hadde blitt truet på livet….det er jeg 100% sikker på!!

 

Og da jeg så filmen om Løvenes Konge for første gang……

……var det nesten så jeg reiste meg i kino – setet av PUR henrykkelse….. da den fæle, arrete skurken “Scar” falt utfor klippen………

Og ville hankatter som jager katta mi???? De skulle vært heist opp etter halen……….minst 20 meter over bakken…..og sluppet ned igjen ned igjen,så de landet med et  brak!!!!

Bort med alle slemminger, feiginger….alle som stemmer Fremskrittspartiet….og alle som mener noe annet enn meg!

Da blir verden til et bedre sted!

I hvert fall for MEG!!!!

 

 
Den Slemme, Sleipe Scar i aksjon….Bort med ham og alle andre Slemminger.………

Så kan vi superintellektuelle, samfunnsengasjerte Snillinger (som VET hvem som bør elskes og støttes – og hvem som bør hetses og hates)……….

…..få det godt her på jorda!!!

 

Nett-troll???? JEG!!!!?? Nå får du JAGGU gi deg!!!

 

(Bildet er hentet fra Google)

 

 

18 kommentarer
    1. maiken: Ha-ha……Nei blir jeg brisen attpåtil…..så blir det kanskje ENDA verre! Da er det jo fare for at mister jeg jo siste rest av hemninger!! 😉

    2. birdbay: Koselig å høre! Det bor vel et lite troll i de fleste av oss……og noen ganger må vi være bevisste på å temme dette trollet litt…..så det ikke går helt berserk! 😛 <3

    3. Ha ha ha.. Jeg liker at folk hater meg for at jeg stemmer FRP- de beviser bare hvor mye bedre jeg er enn dem, for de har sjeldent hørt om saklighet 😉
      Ellers er det så klart mange såkalte nettroll ute å går- som trur dem kan hate og hetse som dem vil bare fordi andre folk har andre meninger og verdier i livet- trist, men sant. Og litt sunt, tenker jeg, at vi heldigvis er forskjellige, tross alt 🙂

    4. Elin Slåen: Det er så fort gjort å dømme noen og stigmatisere ut fra EN opplysning! Ååååååå, så du stemmer Fremskrittpartiet…..da er du sikkert SÅNN!!!! Både rasistisk og landbruksfiendtlig!! Jeg tar meg i det stadig, jeg – at jeg stigmatiserer……tankene kommer tilsynelatende bare seilende…nærmest på autopilot! 😛 Jeg kommer trolig aldri til å stemme på Fremskrittpartiet, men jeg har ingen rett til å putte folk i bås om de gjør det! (Vi kan fortsatt være venner på blogg, altså Elin, om du vil!) 😉 😀

    5. Jeg er ikke så fryktelig opptatt av andre på den måten og syns i grunn det er trist at folk har en slik tankegang. FRP er ikke kun én ting, så selv om jeg stemmer på dem betyr det ikke at jeg er enig med absolutt alt- da er det ekstra trist at det finnes slike mennesker som trur de veit alt, fordi de ikke ser lenger enn akkurat dét de vil se- rasistiske og, tydeligvis, landbruksfientlige folk. Politikk får uten tvil frem det verste i folk- jeg stemmer på valgdager, that’s it 🙂 Jeg sitter ikke rundt på nett og hevder meg bedre enn alle andre 🙂

    6. Elin Slåen: Nei, det gjør ikke jeg heller, men jeg innrømmer at jeg ofte tar meg i å TENKE stigmatiserende! Så lenge en er bevisst på det, så er det ikke så farlig tror jeg – sjøl om det ideelle hadde vært om man møtte alle mennesker med et ABSOLUTT åpent sinn – uten noen slags fordommer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg