Alltid plass til ei som bruker………..?

 

Du husker vel disse reklamene fra 60- og 70 – tallet?

I går var jeg en tur på kolonialen. Da jeg kom hjem, og skulle rydde ut matvarene, kjente jeg at det luktet så parfyme fra handleposen…….

Jeg stusset, for jeg hadde verken kjøpt deodorant, sjampo eller såpe……….

Så fant jeg ut hva det var :

 

 

DENNE!! :

Det luktet skikkelig parfyme av pakka! Så står det jo også : “Neutralises odours” på den!

Vanligvis kjøper jeg et annet merke, derfor har jeg aldri opplevd dette før.

 

NEI, jeg er IKKE sponset!!!!

 

Hvis produsentene av “Always Ultra” hadde villet ha en blogger til å reklamere for produktet sitt  …..

……………er det vel tvilsomt at de ville ha valgt ei kjerring som har passert 50……… 

 

(Bilder fra google og privat bilde)

 

 

22 kommentarer
    1. Hihi…Det er lenge siden jeg selv har hatt bruk for sånne produkter, men ville ikke kommet på at det luktet parfyme av dem akkurat 😉

    2. he he har vært borti noen slike som dufter parfyme jeg også,tok litt tid før eg skjønte hvor lukten kom fra hi hi,Dei første reklamene husker jeg nok ikke,tror ikke eg tenkte over reklame før da jeg var yngre

    3. Eva: Disse luktet det ganske markant av! Det er blitt slik med det meste – alt skal døyves med parfymeduft, både svette, do – lukt – og nå dette! 😉

    4. fruensvilje: Jeg leste ukebladene til mine bestemødre, og i de bladene var det masse “Ring av selvtillit” og alltid plass til en som bruker Sterilan! 😉

    5. I følge hudlegen Ole Fyrand så er det det kun en ting positivt med deodorant. Det hemmer kjønns driftene og gjør det mulig å være i et kontorlandskap. Ellers har jo folk parfyme for enhver anledning og til og med altså dette. Lærte noe nytt i dag!

    6. Tubapappa: Ja,dette var nytt for meg også! Jeg synes det er plagsomt når folk dynker seg med sterke lukter, og jeg bruker sjelden parfyme sjøl. Skal jeg ha det, må det være en mild duft. Ja, i noen sammenhenger er det sikkert sunt å hemme kjønnsdriften litt….for eksempel i et kontorlandskap! 😉 Jeg kunne for øvrig ikke tenke meg å jobbe i et kontorlandskap sjøl. Jeg har behov for å kunne være litt i fred og stenge verden ute innimellom!

    7. Hjelp parfyme på sånt???? Hva med de som ikke tåler parfyme? En dårlig ide spør du meg. Morsomt å se de reklamene fra gamle dager. En ring av selvtillit, ja det hadde vært noe! Ha en fin dag!

    8. natheless: Ja, og dette blir jo parfyme rett inn på ganske ømtålige områder også! Jeg kommer ikke til å kjøpe mer av det.Jeg håper ikke alle bind – produsentene begynner med dette! Jeg synes vi skal gå inn for å holde sjøltilliten oppe på andre måter! 😉

    9. Ja, jeg har lagt merke til det jeg også, – er noe de har begynt med iår tror jeg. Jeg har brukt det merket i mange år fordi jeg liker de best, og kommer nok til å fortsette med det så lenge behovet er der. Har du forresten sett de fine etuiene som er med i noen Libresse-pakker?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg