Fy SEG, Frodith og Fruens Vilje…..

Dere vet vel at jeg er lett å lede???

Svak for farger og fiffige snitt……som jeg er ……

Led meg ikke inn fristelse…..

 

Nei, jeg skal ikke påstå at jeg har blitt lurt til noe som helst……

…men SJÅ her a’ !! (Jeg måtte bare innom ei nettside……)


Desigual……….

Hadde aldri hørt om det før jeg, før Frodith viste fram bilder av de lekre kjolene sine!

Forresten…….. så tror jeg at jeg er litt for rund til at denne vil sitte noe pent….

Vi sier det vi….

….kanskje……..?!

 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Pøh, du er ikke for rund!! Jeg skal inn å se om jeg finner den selv jeg 😀 Og nå har jeg hørt Ellos har dette merket billig hos seg 🙂 DEN fine kjolen der, den vil jeg også ha 🙂

    2. frodith: Ja, jeg så at Ellos hadde kjoler fra desigual…men fant ikke denne kjolen i deres sortiment! Kanskje jeg bestiller i morgen: er akkurat sånn snitt som jeg liker! 😀

    3. Om du likte den så kjøp den! Det er så moderne med side kjoler nå, men jeg som er lav (1,62),har korte bein og er svært barmfager har ikke en sjanse i slike vidundere…..:)

    4. maiken: Jeg er 1,71 og ganske flatbrystet, så kanskje? Den ser ikke ut til å være helt ettersittende rundt rumpa og magen, så da kan det gå bra! 😉 De har sikkert noe til ei lita, stuttbeint og nett ei med stor barm også! 😉

    5. Den kjolen var rålekker <3 Kunne nok også tenkt meg noe sånt. Men har funnet ut at når den har en sånn skjæring, hvor overflødig stoff henger i valker nedover, da får jeg mage. Men det var før. Nå vet jeg jo ikke lenger, etter at jeg fikk ristet av meg litt over 20 kilo 😉 Skulle vært spennende og prøvd en sånn kjole en gang 🙂
      Kjøp den du. Det kan ikke skade. Og passer den ikke, kan du jo returnere den igjen 🙂

    6. Eva: Jeg synes jeg får “mage” i det meste jeg…SÅ RART! 😉 Ho-ho! Spøk til side….skjønner hva du mener, men du er nå riktig så nett. Vi skal gi litt blaffen i de små valkene. Kara går jo rundt med “struttevommene sine” – tilsynelatende uten å bry seg så veldig! 😀

    7. Hehe. Ja, jeg tror vi ser valkene våre bedre enn de gjør. I tillegg så ser de jo litt dårligere også 😛
      Jeg har fortsatt mage jeg. Blir nok aldri kvitt den. Men det gjør meg ikke så mye. For den er betydelig redusert, i likhet med resten av kroppen. Så nå er jeg stolt og glad. Og så finnes det jo hold in produkter også 😀

    8. Eva: Det var en tid da det var STATUS i å være litt rund. Jeg vet ikke om det var Rembrandt som malte sånne frodige, halvnakne damer en gang i tida? 🙂

    9. Jeg har hørt at jeg har en Rubenesk figur…Er ikke sånn det skrives da…Husker ikke helt. Men det var også da jeg var noen og tyve kilo tyngre.
      Moren min pleide alltid å si at jeg måtte huske på at i mange andre land, foretrakk de at konene sine var fyldige. De var tiltrukket av det 🙂 Pluss at det viste at de hadde nok til salt i grøten 🙂
      Vel…i vårt overflodssamfunn, så er det status å ha en PT og en eksklusiv knallhard diett som kan holde kiloene på avstand 😉

    10. Eva: Ja, hadde vi opplevd å slite for å få nok mat, så hadde det kanskje vært annerledes her også!:P ja tror det skrives Rubens…Ja, du har rett – det var Rubens og ikke Rembrant! 😀

    11. Den må da passe deg finfint! Du er da ikke rund??? Tror du må sjekke brillene. Etter det jeg kan se er du en høyreist, staselig dame!!!! Kjøp kjolen du om du liker den. Det er ikke hver dag man finner sånne gladplagg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg