Plakat til 60-årsdagen?

 

I dag, da Junior og jeg var ute og kjørte, så vi en sånn bursdagsplakat i ei rundkjøring :

“Elin 40 år!”.

Junior ble tydelig inspirert :

– Kanskje vi skar lage en slik plakkat tel du blir 60, mor?? 

Der kæin vi skrive :

“Kari , 60 år ……….og fortsatt SINGLE!”

 

Dere vet jo at jeg har lett for å le….

Så da fikk jeg rett og slett fniseanfall….

Junior ble betenkt :

– Je trur du får spara resten ta glisinga tel vi kjæm hemmatt. Nå er det bære et tidsspørsmål før vi havne’ i grøfta her!

 

Så da prøvde jeg å skjerpe meg litt….

….men jeg ble jo sjølsagt inspirert…… ivrig  blogger som jeg har blitt! :

 

Hva tror dere om denne?

 

Det er jo nesten åtte år til….

…….men greit å være ute i god tid!

 

Blir døkk me’ , hell?

22 kommentarer
    1. Herlig <3 Ja, en sånn plakat får du få på plass 😀 Men leeenge til da. Og igjen: Det er Sååå moro at du tegner, du får illustrert det du vil, ikke sant? 😀 blir så flott <3

    2. frodith: Takk! 😀 Og så er det så kjekt at det går an å kopiere, slik at man ikke må begynne helt fra begynnelsen hver gang. Da hadde det tatt så lang tid at jeg ikke kunne ha gjort det! Koser meg veldig med den painten om dagen! 🙂

    3. Da kan det hende jeg er i form og blir med..hehe…:)) Stilig plakat..men du ser vel ikke så streng ut…kanskje derfor du er singel..hehe…:))
      Ønsker deg en fin kveld videre…vi har vært å tatt en “dukkert”nå i kveldinga..så nå er jeg trøtt… men får prøve å holde ut litt til..sovner sjelden når jeg legger meg uansett :))

    4. annebe: Nei, jeg gjorde meg litt ekstra “HupeKaridansen” akkurat her….. Kan jo skremme vekk det tøffeste mannfolk den dama der, så sur som hun ser ut. Deilig med en dukkert i kveldinga. Har ikke badet i sommer jeg,og det er jo nesten litt flaut! 🙂

    5. Smiler og fniser her også…de får sagt det disse herlige barna <3 Sånne gullkorn er ekstra kos å gjemme på <3
      Begynte å tenke på min egen plakat også, for det nærmer seg.....60 om 8 år her også :)...thi hi...tiden går jo så fort, så det er kanskje ikke så dumt å være ute i god tid <3
      Morsomme tegninger du lager 🙂

    6. maiken: Så sur som den Kjerringa på plakaten ser ut , så kan hun vel skremme Fanden på Flatmark………… Tida vil vise, men Karidansen har nok blitt veldig skeptisk og forutinntatt…….. så hun er ikke den enkleste å forholde seg til på dette området…. 😛

    7. dedicat: Nå er vel ikke problemstillingen så aktuell for deg….i og med at du har Madammen. Ellers vet jeg ikke om det derre Tattoo – bildet du la ut på bloggen er det beste sjekketrikset. Du kunne fort ha blitt tatt for å være en sånn ……….mannfolktype som de fleste damer ikke vil ha! 😉

    8. fruensvilje: Tror det er ganske sannsynlig at jeg er det – slik jeg tenker nå. Om Karidansen skulle treffe en likandes kar (som hun ikke klarer å motstå) før den tid, så må unga lage en annen slags plakat! 😉

    9. Hehe, godt å være ute i god tid med planlegginga, ja:) Du må bare huske på at du må være singel da….i noen år til… for at ikke planene blir forgjeves.:)

    10. Tone: Om plakatplanene blir endret, så må det dukke opp en veldig god grunn….kan du si…. Men jeg er nok svært lite attraktiv, for det lyser skepsis av meg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg