Huff, jeg er blitt ….rørete…! NÅ skjønner jeg, Frodith!

 

Jeg har blitt så vant til å skrive (“Illustrasjon  fra Google”) under innleggene at det går på autopilot……

Jeg har så visst ikke hentet tegninga til det forrige innlegget fra google!!!  Jeg skal ta det bort og legge ut innlegget på nytt!

Det er viktig å si fra når man “Stjeler”, men man trenger da ikke å si at man har stjålet…….. når man har tegnet sjøl!!!!

 

Nå skjønner jeg hvorfor Frodith skrev det hun skrev i kommentaren……at hun trodde jeg hadde tegnet sjøl!!

Hun lurte også på om det var bra med meg……

Jada…. det er det……..men hva annet kan en vente av ei kjærring som går med strømpebukse på hue og dopapir hengende i bukselinninga………

..

Je har tegne…HEEEEEELT sjøl!!!!!! Bære me litt hjelp tå “Paint”!

 

10 kommentarer
    1. fruensvilje: tusen takk…. Øvelse gjør vel mester, og jeg hadde ikke tegnet på lenge…før nå helt i det siste. Moro å leke med “paint” ! 😀

    2. He-he, ja det var det jeg trodde at den var DIIIIIN 🙂 Den var veldig Karisk 🙂 Og da hadde jeg rett. Og jeg liker SÅÅÅ Godt at du tegner selv. Det er toppers <3

    3. Hehe…Gamle vaner er vonde å vende 😉
      Fin tegning da. Jeg er imponert over hvor flinke dere er til å tegne i paint <3

    4. dedicat: I begynnelsen skjønte ikke jeg at jeg måtte skrive at jeg hadde “stjålet”, men så var det en liten fugl som kvitret til meg. Lov å stjele hvis man oppgir det, og det har da du stort sett gjort? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg