Opp ned og bak fram……

 

Det jeg skrev om tightsen i går er bare noe som føyer seg elegant inn i rekken over pussige påkledninger…..

….for min del…

Jeg er et typisk B – menneske. Det betyr at de gangene jeg må grytidlig opp, så er jeg mer eller mindre bevisstløs når jeg kler på meg.

Det har resultert i en del festligheter….blant annet på jobb!

Her er merittlisten (I alle fall deler av den) :

 

* Genseren bak frem.

* Genseren/blusen med vranga ut.

* Glemt å ta av prislappen på et nytt plagg.

* Strømpebuksa fra i går på slep etter meg…. (Den har altså sittet i en krøll inni buksebenet uten at jeg har merket det.)

 

Det ALLER verste jeg har gjort noen gang hadde imidlertid ikke direkte med klær å gjøre…….

– Kari!!!!!

Det var en kollega som begynte å hikste av latter en gang jeg kom inn på lærerværelset for mange år siden……

Hva som hadde skjedd???

Jeg hadde ei remse med dopapir hengende ned fra bukselinninga!

TENK OM jeg hadde gått inn i klasserommet med den på slep….

DA vet jeg ikke om jeg hadde klart å le……….

……..men jeg er 100% sikker på at elevene hadde gjort det!  

For ordens skyld:

Det var ikke “noe”  på den! 😉

Dagens tips : Sjekk at ALT dopapiret er igjen på do når du forlater åstedet!

 

Har du gjort noen klestabber noen gang?

 

(Denne ganger en IKKE illustrasjonen fra google) 

16 kommentarer
    1. Sånn kan det gå…for oss B-mennesker 🙂
      Har ikke gjort det med dopapir. Men en gang stod jeg hos en pasient (jobber i hjemmesykepleien) mens ei truse dukka frem fra buksebenet. Det var pinlig det. Hadde kledd av meg bukse og truse samtidig kvelden før. (Ja, sover for det meste naken), og morgenen etterpå (supertrett) kledd på meg buksa med trusa inni …

    2. Nå ler jeg så tårene nesten triller. Men ikke direkte ukjent. Da jeg las første del tenkte jeg “toalettpapir”, og så kom det. Så mulig jeg har hatt lignende erfaring, som hukommelsen har fortrengt over i glemselen. Men har nok gjort rare ting…..som igjen er plassert i glemselens slør. Har etterstreba en slags perfeksjonisme….så har nok kassert det upassende, he, he..

    3. Jeg er SÅ fornøyd med at du har egen illustrasjoner 😀 Jeg leser innleggene dine med ny iver 😀 Selv om de alltid har vært morsomme nok de altså 😀 Men litt ekstra nå 😀 ER det ikke moro med Paint <3?

    4. Nå når jeg ikke er alene om å vaske klær her i huset, har jeg opplevd flere ganger at jeg har tatt på meg trusene med vranga ut. Ikke at noen kan se det, men jeg blir flau likevel når jeg oppdager det 😛
      Men min verste frykt er å ha på kjole, og så henger denne oppi trusa bak etter et toalettbesøk. Det tror jeg at jeg ville ha dødd av altså 😉 Men det har enda ikke skjedd. Jeg er veldig påpasselig der. Men jeg har sett andre oppleve det, og da synes jeg så synd på vedkommende….Huff. Jeg har nok gjort klestabber jeg også, men akkurat nå husker jeg ikke noen eksempler.
      Vi kan alle gjøre sånne tabber. Det er ikke normalt å klare å være 100% korrekt hele tiden 🙂
      Men føler med deg med dopapiropplevelsen. Det altså, kan ikke ha vært spesielt kjekt nei 😉

    5. Ja se der ja 😀 ler.. det var spenstig.. men er vel verre å sitte på do og det er tomt for papir.. så det kan jo være greit å ha noe på lur 😀 Henger etter med blogglesing.. stønn.. meg gjør så godt jeg kan 😛

    6. dedicat: Er man på do og det ikke er papir….og heller ikke håndvask inne på do…DA har man et problem. I alle fall hvis man har hatt store forretninger på gang…. 😉

    7. Eva: Trusa på vranga er det ikke mange som ser – utenom kanskje kjæreste ….eller gynekologen! Eller når man er i felles dusj/garderobe! 😉 Jeg har gjort den klassikeren med skjørtet ned i trusa. Det var i fjor sommer, mens jeg serverte i en gardskafe….FLAUT! 😛

    8. frodith: Takk,takk! Det blir nok ikke egne illustrasjoner til alle ….i hvert fall ikke tegninger, for det er en del jobb. På din blogg er jo tegningene sjølve Kjennemerket med stor K! Ellers er jeg enig i at det er bedre å bruke egne illustrasjoner – enten det er tegning eller foto. Moro med paint, det er sikkert! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg