Jeg blir så “begavet”!

 

Ja, for nå var det jammen pakke i posten…..

…….igjen!

Premie fra Frodith!

Fine prikkestrømper…….

“Snasne”, sa dattera mi!

Hun skal for øvrig dra opp til Trondheim og studier igjen i natt, så jeg har kjørt henne ned til far så hun får sagt “ha det” til ham også.

Tidligere i dag var hun og jeg en tur på Hamar.

 

Da stakk vi innom TGR, som er vår lille favorittbutikk.

 “Eksosrype” med 50-tallstil-solbriller!

Når solbrillene koster 40 kr, kan man spandere på seg to par!

Sånn ser de ut på nært hold! (Det er det øverste paret jeg har på meg på bildet ovenfor!)


Tøffe, ikke sant!

 

Matbokskoffert til 30 kr. kjøpte jeg også! 

Ja, litt barnslig er det vel lov å være, sjøl om man har passert 50…….???

 

 

(Ingen av mine innlegg er sponset; jeg blogger kun for moro skyld)

 

24 kommentarer
    1. Margrethe: ja, det er kosleig å få gave fra andre….og stas å kjøpe litt småtteri til seg sjøl. Jeg hadde ikke HELE solbriller nå, så det var greit å finne noen nå som sola endelig har tittet fram!:)

    2. Min matgale verden: Ja, jeg syntes de var morsomme, og de sitter godt på også. Kan se for meg deg med sånne småcrazy 50-tallsbriller! (Dette er et KOMPLIMENT; altså!)

    3. He-he, ja der var de kommet, og da så du vel hvor de var kjøpt også . Om du har vært på TGR 😀 Koselig dag for deg da 🙂 Her er det kun jobbing om dagen :-/ Og vondt hode.. Men blir nok mer vant igjen snart, og da er jeg i siget 🙂 Klem <3

    4. frodith: Ja, skjønte at sokkene også var kjøpt der! Godt det snart er helg. Er ofte litt ekstra stress rett etter at skoleåret starter igjen. Savner ikke den biten av læreryrket i alle fall! God bedring og stor klem! 😀

    5. stilige sokker,kjekt å få overaskende gave i posten :))
      Stilige solbriller også,tja hvorfor ikke koffertmatboks og artige briller selv etter dei 50 🙂 bare gøy det

    6. Sokkene var superfine. Brillene like så (for noen ti-år siden samlet jeg på solbriller :)))). Og matesken var også superfin 🙂 (litt ensidig språk er nå :)…..og masse smiley’s (tror nesten det er på tide og legge seg jeg:).

    7. Så moro og så snasne solbriller.. og så bra at det ble dag for å bruke de også. Jeg er jo en sløvp.. altså veldig sløv med å bruke solbriller.. har jo to par i bilen.. og det hender jeg blir minnet på å ta de frem. Så det kan jo skje i morgen når vi durer hjem gjennom Østerdalen og videre nordover. Men i kveld har madammen invitert hele gjengen her ut på middag.. så kanskje jeg tar med kamera… 😀

    8. Skikkelig snasne sokker ja, og briller. Matboksen var jo til å smile av. Selvfølgelig kan damer i alle aldre bruke den. Tror jammen jeg skal få meg en selv!!!!

    9. Jeg har giraffklokke på healingrommet mitt, barnebarnet synes det er så morsomt at jeg kjøpte den 🙂 Solbriller er jeg avhengig av polaroid, ser ikke i billigbriller, blir ikke tydelig nok 🙂

    10. Kule strømper. Jeg har også fått, og skal skrive om de også 🙂
      Og solbrillene…wow…. De vil passe godt 🙂 Jeg likte godt det nederste paret, øynene 😀 Jeg har jo 14 par solbriller selv 😉 Hihihi…har skrevet om noen av dem her inne også 🙂
      Ja, man må kunne unne seg noe innimellom. Og matboksen var jo flott. Og slett ikke barnslig. Den går til alle 😀 Sånn type “one size fits all” opplegg 😀

    11. Eva: Ja, de “Øyne” – solbrillene syntes jeg var fancy! De andre er litt mer “ordentlige! 😉 Får håpe det blir mer sol utover høsten, så jeg kan ta dem i bruk! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg