Litt fornyelser……

 

Da vi var på besøk hos mor i helga var det “Elverumsdagene”.

Mor, mine to yngste og jeg dro til Elverum på fredag kveld, for å “Se litt på Livet”.

Da ble det noen fornyelser på både den ene og den andre…

Her er Karidansens “Kupp” !

Armbånd i keramikk – som  jeg fant på Husfliden. Det var 30% rabatt på det. Vanligvis bruker jeg bare halssmykker hvis jeg skal pynte meg.

Ringer liker jeg ikke å ha på meg, for de er bare i veien når jeg skal bruke hendene. Armbånd pleier jeg heller ikke å ha, for de har lett for å stramme. Dette falt jeg imidlertid veldig for! Det er helt “MEG”!

Sandaler ble det også. Halv pris av halv pris = 200 kr!

Veldig fornøyd! Så får det ikke hjelpe at jeg har fått gnagsår på hæla, fordi jeg gikk med dem hele den første kvelden!

Da søstra mi kom, dagen etterpå, viste det seg at hun også nylig hadde kjøpt seg sko. Da måtte vi jo ta en “Sko-selfie” sammen….på trammen!

Herlig farge på skoene som søstra mi hadde kjøpt. Jeg likte også detaljen med den skrå reima!

 

Dattera mi fikk ny veske i bursdagspresang (Litt på forskudd) av Bestemor. Dessuten arvet hun en hatt som mor brukte for 30-40 år siden….. 


 “Gammelt Nytt” kan bli stilig det……… 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Stilig armbånd..jeg bruker ikke mye smykker , men av og til..og gjerne armbånd da :))
      Skoselfie ja..hehe…hadde noen lignende sandaler en gang..og de var jeg veldig glad i 🙂
      Fin hatt og veske dattera fikk..og kult antrekk..fin jente :)) Kos deg med resten av dagen :))

    2. Godt med litt avveksling og ut og shoppe litt. Vi ødela” jo en del av den fine dagen i går på kjøpesenter.. men det var veldig greit. I dag har vi farta til Bærums verk og Lillestrøm.. og jeg har tatt 130 bilder.. gudbedre,, jeg er gal 😛

    3. dedicat: Da har du litt å velge i! Det er det som er så fint med kameraene nå….vi slipper å levere til fremkalling, så da er det bare å knipse i vei, og slette de vi ikke vil ha etterpå!

    4. Så mye fint 🙂 KOselig å handle litt 🙂 og jeg tenker meg du skal handle litt mer snart jeg 😀 Mye fine butikker rundt omkring 🙂

    5. frodith: Blir vel litt rusling…;) Det har blitt en del kleshandling i sommer,og klær har jeg bra med nå. Det er nesten sånn : Hmmmmm…..hva skal jeg ha på meg for et antrekk i dag da?? 😀

    6. Alltid kjekt med slike turer, og å gjøre noe litt utenom det vanlige daglige. Veldig fint bilde av din datter, utenom likte jeg godt de sandalene dine.

    7. så vakker datteren din var,hun kledde virkelig den flotte hatten 🙂 ja veska var jo helmax til antrekket også .
      Veldig fine sko på dere begge,ja noen kupp er det kjekt å komme over 🙂
      Jeg bruker heller ikke armbånd,men synes mange er vakre,ditt var veldig vakkert,blir nok fint til det rette antrekket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg