Når noen har vært alene hjemme………

 

…..og har vært ensomme…….

….og har kjedet seg….

Da kan det gå slik………..

Puselusken har vært alene hjemme i et helt døgn.

Hun har bare hatt tilsyn EN gang……

Da vi kom hjem, ble vi møtt av fornærmede, såre HYL!!!

Hun har vært oppe på soverommet mitt og rotet i garnnøstene som skal bli til pledd…….

Jeg ante uråd da jeg kom inn på kjøkkenet via kjøkkeninngangen…..

……og så at det var lysegrønn tråd langs veggene………. 

….og opp trappa!

På det nederste bildet har jeg samlet virvaret av nøster……

Jeg har en visst en flokete jobb foran meg!

 

 

18 kommentarer
    1. Så fint bilde:) Føler tomt når man plutselig er alene.. Husker hvor mye jeg var alene hjemme, når jeg var liten føltes ut som de aldri kom hjem:) Ha en fin kveld <3

    2. sentrumjenta: Takk for det og i like måte…. Ja, småtasser likre ikke å bli overlatt til seg sjøl lenge av gangen – enten de er to- eller firbente! 😉

    3. maiken: Jeg mener bestemt at jeg hadde stengt igjen døra til soverommet, men det kan hende hun har fått den opp ved å hoppe opp på hanken! Foretaksomt vesen! 😉

    4. dedicat: Nei, kan ikke klage! Det hadde blitt stille og kjedelig her nå uten henne! Har aldri vært bort i tilsvarende katt, sjøl om den forrige katta hadde visse tendenser hun også. 😉

    5. Å, nei, uffa meg. Men skal innrømme…kjent syn.:) Skjønner godt at hun kjefter litt….ET HELT DØGN!!! HELT UTEN KOS OG KOS OG KOS … 😀

    6. Uffda, pusen har laget floker….til gangs, men er vel ikke annet å forvente når hun må være aleine hjemme slik :). Håper jobben med å nøste opp gikk greit :). Ha en fin søndag.

    7. Typisk pusekatter. Om de kjeder seg, så finner de alltid på noe. Vær glad det ikke ble som hos en venninne av meg. Katten hadde fått det for seg at den ville grave litt!!!! Ikke en blomsterpotte sto der den skulle kan man si……

    8. natheless: Ja, de instinktene er sterke! Kjedelig med en pus som bare ligger og drar seg i sofaen da! Moro med litt action, sjøl om det blir en del “Svinn”!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg