VeldreFilm presenterer : “OLA”

 

video:ola

 

 

Denne filmen er laget av to av gutta i VeldreFilm. Den er rykende fersk!

Ideen til filmen ble unnfanget en sen ettermiddag………og et halvt døgn etterpå forelå det ferdige resultatet.

Likevel synes jeg filmen er godt laget, både når det gjelder innholdet og det rent tekniske!

Den traff i alle fall noe i meg som påkalte både smil……..

……..og en aldri så liten tåre……

Sjølsagt er jeg ikke helt objektiv i og med at Junior er sterkt delaktig i produksjonen………

……….men i følge unga mine er jeg langt fra en av de mest “Slepphendte” når det kommer til det å gi ros til eget avkom! 😉

 

Han, som i sin tid laget kjøredoningen, heter Ola.

Derfor er dette en “Ola-bil” på flere måter.

Hatten som rollefiguren har på seg i filmen, har tilhørt min far…..som også het…… Ola.

 

Kameraten til Junior har rollen som den litt ensomme Øyuf.

Jeg synes han gjør en god jobb!

Opptakene er gjort i nærmiljøet her, og “Ola” står i garasjen i driftsbygningen……..

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så fint det var..fine rolige bilder og en litt artig men samtidig litt “melankolsk” historie :)) Detta var jo proft synes jeg ..og det er de kanskje også….og jeg er ikke “innhabil” :)) Gøy med kreative folk :))

    2. Fine presentasjoner, både skuespill og redigering, og ikke minst historia. Veldig artig å se. Og så er det noe som oppstår når en ungdom spiller godt voksen, en spesiell effekt. Takk for at du deler med oss disse filmsnuttene :).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg