Panikk i Prøverommet……Verdens Frekkeste Tyv!

 

Utenfor butikken henger et klesstativ.

Singlets til halv pris……. Det er gjerne slik – når sommeren går mot slutten.

Karidansen finner en singlet hun vil prøve………

Singleten er fin den, men litt vel mye utringet under armene…

Det blir litt for mye synlig bh og pupp, synes Karidansen. (Eller “Side – boobs” som ungdommen sier!)

Nå har hun ikke så mye pupper å skryte av, men det vesle som er…… kommer tydelig fram…..

….hvis dere skjønner…..?

Så da tar Karidansen på seg kjolen sin igjen, går ut av prøverommet og lurer på om butikkdamen har en nøytral singlet som hun kan bruke UNDER den fargerike, utringede.

Det har butikkdamen……

Så går Karidansen inn i prøverommet igjen, tar av seg kjolen og prøver stasen på nytt….

Men SÅ…….

Skrekk og gru!!!

Veskeryggsekken til Karidansen har forsvunnet! Verdens Frekkeste Tyv har vært inne i prøverommet og stjålet den, mens Karidansen som snarest beveget seg ut i butikken!!

PANIKK!!! Mobilen, bankkortet og ALT ligger jo i den veska!!!!!

Uten å nøle ett sekund, springer Karidansen ut av prøverommet!!

 – Veska mi er borte!!!

Ved disken står en ung mann….

Det er da Karidansen innser at hun kun er iført singlet og truse der hun står………. midt i butikken.

Hun stammer frem et unnskyld, og returnerer til prøverommet.

Hun trekker på seg kjolen i en viss fart! Den blir bak frem, men sånt kan hun ikke hefte seg med nå!

Hun springer ut av butikken og roper “Veska mi er borte!”

Ja, folk GLOR….det skal være visst……..

 

SÅ……. får det hele en lykkelig slutt……….

 

Det viser seg nemlig at veska er i NABOPRØVEROMMET. Karidansen gikk altså inn i FEIL prøverom da hun skulle prøve for andre gang!!!

 

Karidansens datter dukker opp mens mor står og prøver.

Hviskende og fnisende forteller Karidansen hva som har skjedd…….

Da de kommer ut av butikken, sier dattera :

 

“De folka tenkte vel at du er litt merkelig….og det er jo sant……..

………men du kan jo prøve å oppføre deg litt normalt likevel!!!

 


 Så gikk det bra til slutt – TO singlets på salg!

(JA!…… limegrønn er helt klart en av yndlingsfargene mine!)

 

 

19 kommentarer
    1. Ha, ha, utrolig bra. Men jeg innrømmer at jeg kunne vært tilbøyelig til å gjøre det samme om vesken var borte. Man har jo “hele livet sitt” oppi der….

    2. Unnskyld altså, men jeg måtte le. Jeg ser det hele for meg, og kjenner følelsen av fortvilelse her! Godt det gikk bra og at du fikk deg fine singletter!!! Du er herlig som forteller det til oss!!! 🙂

    3. He, he…herlig at du reagerer før du tenker slik ordentlig, det blir det gode historier av :). Du fikk to skjorter og vi en god historie. Takk :))).

    4. he he får håpe du ikke hadde stringtruse på da :)) jeg har opplevd noe liknande ,jeg hadde prøvd en dongeribukse men kjøpte den ikke ,gikk ut av butikken og inn i en annen da jeg oppdaget att min veske var borte,heldigvis hang den i prøverommet i den første butikken :)) men en får litt panikk det skjønner nok alle 🙂

    5. Huff for en grusom følelse når noe av det viktigste man bærer med seg er borte. Da jeg leste kjente jeg på angsten 😉 Men flirte godt da jeg forsøkte å se for meg deg ute i butikken i bare truse og singlet. Kjente litt på den skamfølelsen da du oppdaget dette. Men så tenker jeg jo, om sommeren, er det naturlig å vise seg i bikini. Og da er jo singlet og truse en god del mer anstendig 🙂
      Godt det ordnet seg til slutt <3

    6. Må jo være alles store skrekk. Og man tenker ikke bare handler… Jeg fikk meg alikevell en meget god latter over bildet av karidansen i trise og singlet, men mest det jehg tror er ansiktsuttrykket i det du oppdager hva du har på deg. Kan ikke for det Men tror du selv ler av det nå…

    7. Anita Begsengstuen: Jeg har ledd masse i etterkant….men rett etterpå var jeg ganske forlegen! 😉 Det viktigste er at veska kom til rette, så får det ikke hjelpe om Kjerringa sprang litt lettkledd! :D;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg