En magnetisk overraskelse………..

 

Ja, det fikk Karidansen i posten i dag……

Jeg lurte fælt på hva slags “brev” jeg hadde fått!

….men så kikket jeg bak på konvolutten……

…..og avsenderen var :

Ja, hvem TROR du?

Dette var det som gjemte seg inne i konvolutten:

 

En kjøleskapsmagnet!

Her er en gjeng anleggsarbeidere som jobber med SJOKOLADE:…

DET må vel være drømmejobben??

 

Det ligger en del omtanke bak sånne små overraskelser…

Det vitner om et menneske som tar seg tid til å finne på litt ekstra…….

For hun tar seg tid….

Denne dama har nemlig mange jern i ilden…..!

Blant annet lager hun konkurranser og deler ut premier i posten ….både titt og ofte!!

 

Nå må jeg snart gjøre alvor av å lage en ordentlig konkurranse jeg også.

Har et “utkast” liggende, men må være sikker på at jeg har tid til å følge opp når jeg skal plukke ut vinnere…… og, ikke minst…… sende ut premie(r)!

Akkurat nå har det gått litt over stokk og stein med jobbing og minimalt med fridager……og “Gnisten” har ikke helt vært til stede

….men snart er det Karidansens tur til å ha litt sommerferie…..

………og da er det ikke godt å vite hva jeg finner på! 😉

 

10 kommentarer
    1. Ja jeg er så enig med deg i den karakteristikken 🙂 Lykke til med planlegging av konkurranse, jeg gleder meg.. selv om vi er mye på farten for tiden. Henger etter med blogging og lesing,, men prøver å få med meg mest mulig.. 😛

    2. dedicat: Det blir ikke denne uka. Jobber til og med torsdag den 6. aug….SÅ skal jeg ha ei uke fri… Blir sikkert mer også, for nå er ferien snart slutt for “De faste” og da blir det færre vakter ledige for Karidansen…. 😉

    3. Kjempekjekt å få sånt i posten, som vanligvis flyter over av regninger 😉
      Jeg gleder meg til å se hva slags konkurranse du skal diske opp med 🙂 Håper jeg er i form til å delta 🙂
      Jeg har selv en konkurranse på planleggingsstadiet. Og premien er også klar 🙂 Må også bare vente på litt mer tid, og ikke minst overskudd. Men tenkte at det kanskje kunne være fint nå til høsten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg