Tag av dej skorna….

 

Jeg har ikke støv på hjernen. Her har hybelkaninene gode levekår….

Jeg var nøyere før….da unga var små…

…….men nå har jeg funnet ut at det er best å se litt stort på det.

 Innimellom må man ta noen “Raid”…….ellers blir det utrivelig!!

I dag “Drog je over no’n gølv”.

Det skjønte Junior i det han var i ferd med å gå over dørstokken i fra kjøkkengangen og inn på vaskerommet…….

…….og kjente at grønnsåpelukta rev i nesa!

 

Og da vet han hva som kan skje hvis han ikke gjør……

DETTE :

Så da gjorde han det…..! 

 

12 kommentarer
    1. Fint innlegg, en ting er å ha støv på hjernen og en annen er å like å ha det ryddig og pent rundt seg.
      Jeg har forresten skrevet en tekst på bloggen min, som jeg veldig gjerne vil ha tilbakemeldinger på! Blir veldig glad om du vil ta en titt innom, lese og kanskje kommentere! 🙂

    2. Ikke støv på hjernen jeg heller..og nå for tiden er det jo mannen som gjør mest rent her…men aldri gøy om noen “labber”over nyvaska gølv…bra junior hadde vett på å ta av seg skoa…..ellers hadden vel fått høre det ja..hehe….:))

    3. PÅ kjøkkenveggen min henger et fat jeg har etter mamma. Der står det følgende: “Her er det rent nok til å beholde helsen, men rot nok til å beholde lykken”. Den passer ganske brfa hos meg, syns jeg 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld

    4. Han har god oppdragelse han, Junior 🙂
      Jeg har heller ikke støv på hjernen. Hadde jeg hatt det, hadde jeg sikkert vært innlagt 😉 Men jeg har en venninne, som måtte få hjelp for sitt “støv på hjernen” problem. Hun holdt på å slite seg ut, og hadde vaskemani. Det var jo alltid prikkfritt hjemme hos henne. Nesten så man ikke trodde det bodde noen der. Og hun vasket ofte også ting som vi andre kanskje ikke vasker mer enn en gang i året. Det var et STORT problem for henne. Men hun fikk hjelp, og er i dag mye mer avslappet med tanke på dette å vaske for mye 🙂
      Jeg tror nok det er sunnere å la det være litt normalt skittent/rent, alt ettersom 😉

    5. Eva: Jeg har hatt tendenser til frykt – manier. Jeg har glemt å skru av kokeplater, eller reist fra strykejern som har stått i. En periode hadde jeg da et rituale med å stå foran komfyren å si “null, null, null ,null ” (Ett null for hver bryter) Jeg skjønte etter hvert at jeg måtte slutte med det, for det var ikke nok å gjøre det EN gang etter at jeg hadde brukt komfyren. Så det er fort gjort å bli litt smårar. Når det gjelder vasking har jeg aldri hatt det slik, for det er ikke farlig om gulvet er litt møkkete i blant. 🙂 det er som regel dypere årsaker til at man utvikler sånne manier.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg